Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Pravidelně pro vás připravujeme nové rozhovory o budování a řízení e-commerce firem. V tomto výběru si můžete poslechnout rozhovory s představiteli největších českých e-shopů, jako je Alza.cz, CZC.cz a další.
Pokud chcete pravidelně poslouchat zkušenosti TOP podnikatelů a manažerů tuzemské e-commerce, neváhejte si koupit přístup k našemu premium obsahu, kam přidáváme každý týden nové rozhovory.
Inzerce | Chci tu být také
Generální ředitelka CZC.cz detailně o tom, co brzdí růst e-shopů, jak přistupovat k finančnímu řízení, určovat priority a vybírat a vést zaměstnance.
Před 3 roky
Jak bude vypadat budoucnost české e-commerce a jakou roli v ní budou hrát marketplaces? Poslechněte si místopředsedu představenstva Alzy Petra Benu.
Před 5 roky
Finanční řízení firem je jedno z nejpodceňovanějších témat české e-commerce. V tomto rozhovoru si o něm povídáme s finančním ředitelem Alza.cz Jiřím Ponrtem. Jiří Ponrt působí ve funkci finančního ředitele Alza.cz již přes 5 let. Jak sám přiznává, Alza je…
Před 6 roky
Jaká rozhodnutí udělalo vedení Pilulka.cz, aby firma mohla růst a nabývat na hodnotě? Inspirujte se nejdůležitějšími strategickými rozhodnutími jednoho z největších tuzemských e-shopů.
Před 4 roky
Poslechněte si, jak jednička české e-commerce Alza.cz hledá a přivádí do firmy zkušené seniorní zaměstnance a manažery. Nahlédněte do jejího náborového procesu.
Před 4 roky
Jedna z nejprogresivnějších českých firem současnosti. Nahlédněte do jejího zákulisí a zjistěte, jak přemýšlí nad zákazníkem a zvyšuje počet jeho objednávek.
Před 3 roky
CZC.cz o sobě říká, že je dvojkou na trhu s elektronikou. Vytvořilo velkou brandovou kampaň. Jak dopadla a co se díky ní firma naučila? Rozhovor se šéfem marketingu.
Před 4 roky
Nahlédněte do zákulisí Alzy a zjistěte, jak buduje svůj B2B obchod a jak roste díky prodeji firmám. Unikátní firemní know-how nám prozradil Jaromír Řánek.
Před 4 roky
Oldřich Bajer spoluzaložil Centrum.cz a e-shop Zoot.cz. Dnes pracuje jako CEO Mall Group a speciálně pro vás okomentoval aktuální situaci v e-commerce a dopad pandemie koronaviru na českou ekonomiku. Povídali jsme si i o tom, jaké e-shopy do budoucna zvítězí,…
Před 5 roky
Před 10 lety byly hrubé tržby za prodané zboží CZC.cz kolem 1 miliardy korun. Dnes je to něco kolem 6 miliard. Jak se za tu dobu firma změnila?
Před 4 roky
V Česku snad neexistuje e-shop, o kterém byste s takovou jistotou věděli, že je dvojka na trhu. O CZC.cz to víte zejména díky jeho kampani Dvojky, o které jsem před několika měsíci natáčel s marketingovým ředitelem firmy Milanem Dudou. Jak…
Před 6 roky
Josef Matějka patří mezi nejúspěšnější české e-commerce podnikatele. Ve svých 20 letech založil e-shop, který dnes známe jako CZC.cz. Ve svých 40 letech ho prodal a ocitl se v situaci, kdy musel začít řešit osobní motivaci a smysl svého života….
Před 5 roky
„Reálná čísla ukazují, že jsme v TOP 10 % e-shopů v ČR. Průměrný konverzní poměr je 6 %.”
Před 9 roky
Radko Sekerka pracuje jako šéf produktu a IT v Mall Group. V rozhovoru jsme si povídali třeba o tom, jak v Mallu zdokonalují ponákupní proces, zvyšují life-time value svých zákazníků a jak druhý největší e-shop v Česku uvažuje o své…
Před 7 roky