Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Josef Matějka patří mezi nejúspěšnější české e-commerce podnikatele. Ve svých 20 letech založil e-shop, který dnes známe jako CZC.cz. Ve svých 40 letech ho prodal a ocitl se v situaci, kdy musel začít řešit osobní motivaci a smysl svého života.
Toto téma mi Josef navrhl sám. Když jsme diskutovali o tom, co bychom mohli mým divákům a posluchačům předat, napadlo Josefa právě téma smyslu života po prodeji firmy. Jakmile to nadhodil, okamžitě jsem si vzpomněl na několik majitelů velkých firem, kteří mi řekli, že je vlastně nechtějí prodat, protože by potom nevěděli, co dělat.
Představte si situaci, že prodáte firmu, na účet vám přijde velký balík peněz a vy najednou nemusíte skoro vůbec nic dělat. Josef svou firmu budoval 20 let a najednou do ní už nemusel chodit. Existenciální otázky tedy na sebe nenechaly dlouho čekat a Josef se s nimi musel popasovat.
Kromě tohoto tématu jsme si povídali i o tom, jak při budování byznysu zvládal stres a udržovat si zdravý životní styl. Otevřeli jsme i téma jeho současných investic do technologií a jak vlastně naložil s vydělanými penězi. Rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání, kde si můžete přehrát i můj první rozhovor s Josefem.
Inzerce | Chci tu být také
Tento článek/rozhovor vyšel před 5 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 3 měsíce
Před 1 rokem
Před 1 rokem
Před 2 roky