Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
V Česku snad neexistuje e-shop, o kterém byste s takovou jistotou věděli, že je dvojka na trhu. O CZC.cz to víte zejména díky jeho kampani Dvojky, o které jsem před několika měsíci natáčel s marketingovým ředitelem firmy Milanem Dudou. Jak ale celou kampaň s odstupem hodnotí generální ředitelka CZC.cz Jitka Dvořáková?
Na výsledky kampaně se jí ptá mnoho lidí. Jak sama v rozhovoru přiznává, měli ji rozjet mnohem dříve. Alza však reaguje jen velmi sporadicky, což CZC.cz nijak nevadí.
Jitka Dvořáková sama sebe označuje za námezní sílu. Pohybuje se totiž v prostředí, ve kterém většinu firem vedou samotní zakladatelé a manažerské pozice ještě nejsou tak obvyklé. Povídali jsme si proto i o tom, jaký je rozdíl mezi firmou vedenou manažerem a zakladatelem a proč se vedení CZC.cz vzdal jeho zakladatel Josef Matějka, se kterým jsem si povídal v tomto rozhovoru.
Probrali jsme také největší zdroje růstu firmy do budoucna a to, jak jí dnes fungují služby pro zákazníky. Rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání.
Inzerce | Chci tu být také
Tento článek/rozhovor vyšel před 5 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 11 měsíců
Před 1 rokem