Inzerce | Chci tu být také

20 rozhovorů o tvorbě e-shopu s módou, které nepřehlédněte

E-shopů s módou je nejvíc ze všech. Najdete tisíce internetových prodejců, z nichž někteří jsou velmi malí, ale jiní dosahují i stamiliónových tržeb. Zájem o módu navíc stále roste a zákazníci se ji učí častěji kupovat na internetu.

Na našem webu jsou stovky rozhovorů o budování e-shopů a jejich řízení. Špičkoví specialisté z Česka a Slovenska a sami provozovatelé e-shopů tu s vámi sdílí své zkušenosti, které můžete využít ve vlastním byznysu.

Vybrali jsme pro vás 20 nejlepších rozhovorů, které si nenechte ujít. Neváhejte si také koupit naše předplatné a zpřístupnit si tak ten nejlepší obsah, díky kterému získáte spoustu cenných informací pro tvorbu e-shopu a náskok před konkurencí.

Inzerce | Chci tu být také

1
Premium

Průvodce začátky podnikání | Margareta Křížová

Pro všechny, co chtějí rozjet úspěšné podnikání. Detailní návod, jak začít podnikat a ověřit zájem o váš produkt či vaši službu na trhu. Radí Margareta Křížová.

Před 3 roky

2

Kolik stojí vytvoření e-shopu? | Jan Laštůvka (Lemonero)

Detailní rozbor, kolik stojí vytvoření e-shopu a jaká je cena za ostatní oblasti, které e-shopaři musí zvládnout. Podívejte se na video s Janem Laštůvkou.

Před 3 roky

3

Úspěchy a pády e-shopů s módou | Jaroslav Kaucký (Bibloo, UrbanStore.cz)

Proč končí módní značky v insolvencích? Jak se vyvíjí módní trh na českém internetu? Rozhovor s marketingovým ředitelem Jaroslav Kauckým z Bibloo a UrbanStoru.

Před 4 roky

4

Erika Eliášová: Budování e-shopu ErikaFashion.cz, začátky s marketingem, chyby v podnikání

Erika Eliášová vybudovala e-shop, který za poslední rok přesáhl obrat 35 milionů korun. Dnes ErikaFashion.cz míří na překonání šedesátky, a to i přesto, že se o něj Erika stará sama a pomáhají jí pouze lidé v expedici. V rozhovoru, který…

Před 5 roky

5

Eva Stroupková: Tvorba e-shopu ProMaléDobrodruhy.cz, unikátnost sortimentu, budování značky, práce a rodina

E-shop ProMaléDobrodruhy.cz letos oslavil 5 let své existence. Eva Stroupková přitom s jeho tvorbou začínala na balkóně. Dnes má firma této trojnásobné maminky roční obrat kolem 15 milionů korun a neustále roste. E-shop nabízí outdoorové vybavení pro děti, ale i…

Před 6 roky

6

Peter Hajduček: Budování Footshopu, efektivita e-shopařů, pořádání eventů pro zákazníky

Peter Hajduček založil internetový obchod s obuví Footshop. Ten má dnes roční obrat přes 200 miliónů korun a funguje v 9 jazykových mutacích. Na jeho prodejnách to žije – pořádají se tam třeba divadla, grilovačky a další akce. Co Peter…

Před 7 roky

7

Milan Polák (Different.cz): Vytvoření e-shopu s módou, malý obrat, expanze do zahraničí

Milan Polák se od svých 17 let pohyboval v modelingu. Není tak velkým překvapením, že jeho další podnikatelské směřování nemířilo nikam jinam než zpět do světa módy. Společně s přítelkyní založil e-shop Different.cz, který má dnes i se svými zahraničními…

Před 6 roky

8

Marketing e-shopu s obuví LittleShoes.cz | Martin Borl

Jak přistoupit ke tvorbě marketingové strategie e-shopu a co funguje LittleShoes.cz nejvíce? Poslechněte si spolumajitele firmy Martina Borla.

Před 3 roky

9

Petra Plemlová: Budování e-shopů, prioritizace, marketing a vývoj svépomocí

Petra Plemlová, matka čtyř dětí, je zakladatelkou dvou e-shopů. Ačkoliv už zaměstnává kolem 40 lidí a ročně je v sedmimístném zisku, na řadě činností stále pracuje sama – například na marketingu, vývoji e-shopu a na finančním řízení. Svůj první e-shop…

Před 7 roky

10

Pavel Králíček: Tvorba e-shopu GentlemanStore.cz, blogování, prodej neznámých produktů

Na Pavla Králíčka jsem narazil už před mnoha lety, kdy jsem poprvé objevil některý z jeho blogů. Psal o osobním rozvoji, módě, ale třeba i o blogování jako takovém. Postupem častu se z blogera posunul dál a dnes provozuje prosperující…

Před 5 roky

11

Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz): Prodej spodního prádla na internetu, brandbuilding, začátky podnikání

Ruslan Skopal je spoluzakladatelem e-shopu se spodním prádlem Trenýrkárna.cz. Většina jeho sortimentu je orientována na muže, ale v nabídce najdete i spodní prádlo pro dámy. Jak se v tomto segmentu podniká a jací jsou Češi zákazníci? O tom jsme si povídali…

Před 7 roky

12

Eva Nemčková: Vytvoření e-shopu, budování vlastní značky, výchova úspěšných dětí

Dneska pro vás mám velmi speciální rozhovor. Bude o byznysu, ale také o výchově dětí. Mým hostem je totiž Eva Nemčková, která má dvě dcery. Jedna – Kristína – se stala vítězkou Masterchef Česko 2019 a rozjela vlastní velmi úspěšný…

Před 4 roky

13

Martin Bernátek: Jak se buduje e-shop Ovečkárna.cz?

Jak se prodává na venkovních trzích? A je lepší makat na jednom projektu, nebo toho mít raději víc?

Před 8 roky

14

Veronika Tylušová: Založení e-shopu ProPrcky.cz, hledání výrobců, marketing na internetu

Veronika Tylušová byla při výběru názvu pro svůj e-shop velmi přímočará. Prodává věci pro prcky a na jejím e-shopu ProPrcky.cz tak najdete vše od dětských hraček, oblečení, plaveckých pomůcek, až po nábytek a spoustu dalšího. Řada našich fanoušků se ptá,…

Před 6 roky

15

Lenka Izsák (MiaBella.cz): Budování zakázkového krejčovství, zakládání e-shopu, rozjezd podnikání

Lenka Izsák je zakladatelkou e-shopu a zakázkového krejčovství MiaBella, které vyrábí a prodává svatební a společenské šaty inspirované stylem 50. let. V našem rozhovoru mluvila o tom, jak svoje podnikání zakládala a co doporučuje ostatním začátečníkům. Dnešní rozhovor je věnovaný…

Před 6 roky

16
Premium

Znalost zákazníka. Proč webová analytika nestačí? | Matez Jindra & Honza Páv

Webová analytika nestačí. Abyste skutečně poznali vašeho zákazníky a mohli dělat v byznysu lepší rozhodnutí, potřebujete víc. Poslechněte si návod, jak to udělat.

Před 3 roky

17

Jan Klokočník (BE SOCKCESSFUL): Rozjezd nového e-shopu, podnikání při zaměstnání, vlastní výroba a dodavatelé

Jan Klokočník se rozhodl založit vlastní e-shop. Společně se svým šéfem z práce se domluvil, že spolu na tvorbě e-shopu budou spolupracovat. A tak na doméně sock.cz vznikl e-shop BE SOCKCESSFUL, který prodává designové ponožky. S Janem jsme si povídali…

Před 6 roky

18

Valina Kociánová: Tvorba e-shopu Samostatné-dítě.cz, podnikání při mateřské

Valina Kociánová je další z podnikatelek, které založily vlastní e-shop při mateřské. Povídali jsme si o tom, jak e-shop Samostatné-dítě.cz rozjížděla a jak dokázala zkombinovat péči o malé dítě s podnikáním. Diskuze přišla i na to, jak získat první zákazníky…

Před 6 roky

19

Klára Borlová: Tvorba e-shopu LittleShoes.cz, změny e-shopového řešení, financování růstu

Klára Borlová je zakladatelkou e-shopu LittleShoes.cz, na kterém prodává zejména dětskou obuv. Postupně ale svůj sortiment rozšiřuje a přidává i boty pro dospělé. V rozhovoru jsme si povídali o jejích začátcích a o zkušenostech, které může předat ostatním podnikatelům. Probrali…

Před 5 roky

20

Martin Feix: Založení e-shopu s módou, vlastní výroba, omezený sortiment zboží

Martin Feix je zkušený fotograf, který se ale fotografováním nedokázal uživit. A tak se jednoho dne rozhodl založit vlastní e-shop, pojmenoval jej Girls Without Clothes a rozjel nové podnikání. Jak to dopadlo? O tom je dnešní videorozhovor. Povídali jsme si…

Před 6 roky