Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
E-shopů s oblečením je v Česku celá řada. V posledních měsících ale sledujeme, jak se řada z nich dostává do existenčních problémů. Velkou roli v tom samozřejmě hraje pandemie koronaviru a souvisejících opatření, ale podle mnohých to zdaleka není důvod jediný.
Pády značek často přičítají špatnému vedení, rozhazování peněz nebo nedokonalému byznys modelu. Ani podle hosta dnešního rozhovoru Jaroslava Kauckého není situace černobílá.
Jaroslav je marketingovým ředitelem hned dvou módních značek – Bibloo a UrbanStoru. Oběma firmám se i přes obrovské potíže v uplynulém roce povedlo vyrůst a transformovat. V rozhovoru rozebíráme, jak firmy na pandemii reagovaly, díky čemu se jim povedlo dosáhnout původních plánů a co se Jaroslav naučil z neúspěchu jiných e-shopů.
Rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o e-commerce.
Inzerce | Chci tu být také
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 5 roky