Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Pokud si váš zákazník nebude vědět s něčím rady, nejspíš vám napíše nebo zavolá na zákaznickou podporu. A pokud bude řešit jakýkoliv problém se svým nákupem, obrátí se na ni také. Zákaznická podpora je tak klíčovým elementem každého e-shopu.
Přesto se o ní moc nemluví, a tak e-shopy zdaleka nevyužívají její potenciál a dopouští se spousty zbytečných chyb. Ty je připravují o zákazníky, možnost s nimi navázat hlubší vztah a případně jim i prodat něco navíc.
O svých zkušenostech se mnou mluvil Juraj Harkabuzík, na jehož CustomerHero.cz e-shopy své zákaznické podpory outsourcují, šetří tím peníze, čas i energii svých lidí a poskytují zákazníkům službu na vyšší úrovni, než jakou by dokázaly samy.
Rozhovor najdete v našem podcastu o podnikání.
Inzerce | Chci tu být také
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 2 týdny