Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Startup Videobydlení.cz byl první, kdo mezi realitními portály poskytl prostor pro video prezentaci. Nyní posouvá standardy opět výš. Vlajkovou lodí portálu jsou nyní virtuální a 3D prohlídky, o které zájem neustále stoupá.
Cílem zakladatelů VideoBydlení.cz je vytvořit službu, která změní způsob vyhledávání nemovitostí a posune inzertní svět realit na vyšší úroveň. Video prohlídky jsou pro kvalitní realitní kanceláře i náročné klienty standardem. Zájem o video, virtuální a 3D prohlídky rok od roku roste. Především trend ve videoprohlídkách roste meziročně o 200% v počtu realitních kanceláří, které takto prezentují své nemovitostí. Není tedy divu, že tým VideoBydlení.cz přichází s dalšími novinkami, které reagují na dnešní náročnou poptávku.
Doby, kdy makléři prezentovali nemovitost pouze fotkami a popisem nemovitosti, jsou dávno pryč. Zažíváme technologický boom a není divu, že se vliv technologií prosazuje právě v realitním byznysu. Virtuální realita nabízí možnost prezentovat nemovitosti doslova v novém rozměru. Kvalitně provedené video či využití technologií dokáže oslovit potenciálního zájemce daleko více. Samotná nemovitost se navíc touto prezentací zvýrazní. „Majitel realitní kanceláře, nebo makléř má konkurenční výhodu oproti ostatním, kteří takto prezentovanou nemovitost ještě nemají. Kvalitní natočení nemovitosti může být zároveň i dobrou vizitkou a důvodem říci si o tu správnou odměnu,“ vysvětluje Jakub Veverka, jednatel a spoluzakladatel VideoBydlení.cz
Prezentace touto cestou je bezesporu výhodná nejen pro zájemce o nemovitost, ale především pro realitní kanceláře, majitele a developery. „Největší výhodou video a virtuálních prohlídek je to, že zákazník má téměř reálnou představu o dané nemovitosti, tudíž se vyfiltrují jen vážní zájemci, což šetří čas na obou stranách. Nemůže se tedy stát, že na prohlídku přijde zájemce, který o nemovitost nemá vůbec zájem,“ popisuje Jakub Veverka, jednatel a spoluzakladatel VideoBydlení.cz. A samozřejmě tento způsob prezentace zásadně mění i prodej domů na klíč a bytů developerských společností. Klient má zase o něco blíže k představě o nemovitosti, do které se chytá investovat.
Inzerce | Chci tu být také
VideoBydlení.cz nabízí především prostor pro umístění takto prezentovaných nemovitostí. Na trhu s realitními portály byli první, kdo implementoval Videoprohlídku, Virtuální prohlídku a 3D prohlídku přímo do detailu inzerátu a zároveň nabídli takto prezentovanou nemovitost přizpůsobenou ke zhlédnutí i přes mobilní zařízení. „Předběhli jsme takto i ty největší leadery na trhu. Nově se nám podařilo dostat do detailu inzerátu obě varianty. A to videoprohlídku i virtuální prohlídku najednou. To je aktuálně naprostá novinka na trhu,“ upozorňuje Jakub Veverka, jednatel a spoluzakladatel VideoBydlení.cz.Možnost takto pokrokových prezentací stojí samozřejmě určité úsilí.„Dobré video natočíme kvalitním fotoaparátem, virtuální prohlídku, respektive sférické fotky pořídíme zařízením do 10 000 Kč, ale 3D prohlídku si již musíme nechat vyrobit přímo od profesionála,“ doplňuje Jakub Veverka, jednatel a spoluzakladatel VideoBydlení.cz
S rostoucí poptávkou pochopitelně roste i konkurence, ovšem nejde o nic přelomového. Spíše jde o nastavení nového standardu, ať už distribučního, či komunikačního mezi realitními kancelářemi a realitními portály. Čím více portálů tuto variantu bude nabízet, tím se celý trh posune v prezentaci dopředu. „Vydělají na tom především zájemci o nemovitosti, a to je náš cíl. Konkurence je zdravá, navíc může pomoci k dalšímu rozšíření takto prezentovaných nemovitostí, a tím pádem VideoBydlení může získat další takový obsah, který může nabídnout svým uživatelům,“ vysvětluje Jakub Veverka, jednatel a spoluzakladatel VideoBydlení.cz
Na cestě k prvenství bylo pro VideoBydlení nejzásadnější přesvědčit klienty, že s videoprohlídkami budou o krok napřed vůči konkurenci. Zároveň i flexibilita reagování na poptávku klientů, převážně v implementaci těchto prohlídek do detailu inzerátu. Zásadní je podle Jakuba Veverky férový přístup, kdy ctí situaci WIN-WIN.
Virtuální prohlídky nemovitosti zažívají velký boom a nabízí je řada realitních kanceláří. Zájemci o byt se mohou po bytech pohybovat za pomoci klikání myší a navigaci, nyní díky 3D technologiím, však nepotřebují ani to. „Rostoucí návštěvnost VideoBydlení je důkazem, že zájemce o nemovitosti zajímají takto nově prezentované nemovitosti. V horizontu 5 let očekáváme, že podíl videa bude majoritní nad fotkami,“ predikuje Jakub Veverka, jednatel a spoluzakladatel VideoBydlení.cz.
Tento článek/rozhovor vyšel před 6 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Před 2 týdny
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |