Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Článek je již starší, a proto může obsahovat chybné informace.
PR článek si někteří lidé nesprávně vysvětlují jako PageRank článek. PR je však v tomto případě zkratka anglického výrazu Public relations, což v překladu označuje vztahy s veřejností.
PR články jsou skvělou formou linkbuildingu, díky nimž dokážete zlepšit pozice své stránky ve vyhledávačích, získat návštevnost, ale také si můžete zvýšit PageRank nebo S-rank. Hlavně z tohoto důvodu si někteří lidé myslí, že PR článek je zkratka pro PageRank článek. PR (Public relations) články jsou však populární dlouhé roky a jejich význam je daleko rozsáhlejší než jen v budování zpětných odkazů. Slouží také jako reklama, propagace firmy, nebo konkrétních služeb a produktů.
PR článek je psán většinou pozitivně, aby lidi zaujal. V článku jsou rozmístěny odkazy na vaši stránku. Většinou je počet odkazů maximálně 3 až 4. Článek by měl být psán tak, aby čtenář klikl na odkaz, pokud ho dané téma zajímá. Délka PR článku se pohybuje většinou v rozmezí okolo 1 normostrany, což je 1800 znaků včetně mezer. Odkazy by samozřejmě měly obsahovat klíčová slova nebo výrazy, na které se chcete zaměřit.
Inzerce | Chci tu být také
Je hned několik možností, kde se dá takový PR článek umístit. PR články můžete vložit do specializovaných PR webů nebo pomocí na to vytvořených systémů si můžete PR článek koupit a umístit na vámi vybraný web.
Existují katalogy PR článků, které byly vytvořeny právě za účelem publikování PR článků. Jedná se o jednu z nejběžnějších možností, jak vložit PR článek a získat tak zpětný odkaz. Vkládání do PR webů je většinou zdarma, ale najdou se i výjimky, kde si za vložení článku musíte zaplatit.
PR weby jsou založeny na podobném principu, jako je registrace do katalogů webových stránek, ale tyto weby vypadají více přirozeně, protože mají formu blogu, kde umístěte své články s odkazy. Neslouží však na propagaci, ale hlavně na získávání zpětných odkazů a vylepšování pozic ve vyhledávačích. Velký seznam PR webů najdete na seznamprwebu.cz.
PR článek si můžete i zakoupit. Některé weby, hlavně blogy, poskytují prostor na svém webu pro placené PR články. Existuje několik specializovaných systémů, které sdružují weby, které poskytují prostor pro PR články. Tam si můžete vybrat stránku, která vám nejvíce vyhovuje a zakoupit si PR článek.
Jde o stránky:
Weby, kam umístíte svoje články, však vybírejte s rozvahou a všímejte si například následujících skutečností:
Kam umisťujete PR články vy? A necháváte si články napsat, nebo si je píšete sami?
Tento článek/rozhovor vyšel před 13 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Student oboru Finance, bankovnictví a investování na Ekonomické fakultě Technické univerzity v Košicích. Mladý podnikatel, který rozjíždí svou činnost.
Před 1 týdnem