Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Když si povídám se zakladateli internetových obchodů o tématech, které ve svém podnikání řeší nejčastěji a která je tak nejvíce zajímají, expanze do zahraničí je jedním z těch nejčastějších, která zmiňují. A právě proto si do svých rozhovorů zvu řadu zástupců firem, které již zahraniční trhy obsazují. Mým dnešním hostem je šéf expanze a facility Alza.cz Jan Moudřík.
Problém expanze e-shopu do zahraničí je v tom, že řada firem na ni myslí až příliš brzy. Ještě nejsou dobré na domácím trhu, ale už se hrnou do jiných zemí. Další firmy si zase nedokáží dobře vybrat trh, na kterém zkusí štěstí, a neumí si správně spočítat, kolik je vlastně expanze stojí a zda pro ně není ztrátová.
Všechny tyto problémy a řadu dalších jsem probral s Janem Moudříkem v rozhovoru výše. Podrobně jsme se podívali na to, jak expanduje největší český e-shop a jaké překážky při tom musí zdolávat. Rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.
Na našem webu najdete nejvíce rozhovorů s Alzou z celého českého internetu. Dělí se tu s vámi o svoje cenné zkušenosti a čerpat z nich můžete právě teď:
Inzerce | Chci tu být také
Tento článek/rozhovor vyšel před 6 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 1 měsíc
Před 2 měsíce