Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Obrat e-shopů je jednou z nejčastěji sledovaných finančních metrik jejich provozovatelů. V tomto textu se dozvíte, jak nad obratem e-shopu přemýšlet, jak ho zvýšit a proč zdaleka nemusí být nejdůležitějším kritériem, kterému byste měli věnovat svou pozornost.
E-shopy nejčastěji vydělávají především na prodeji produktů, které nabízí svým zákazníkům. Zdaleka to ale nemusí být jediný zdroj příjmu. Mnoho e-shopů vydělává i na službách, které souvisí s jejich produkty a které například zákazníkovi usnadňují jejich používání nebo jim zpříjemňují nákup.
Mezi nejčastější služby v české e-commerce patří různé druhy pojištění a záruk, služby kolem balení a dopravy produktů, instalace, úpravy a servis produktů a mnoho dalšího. Více tipů si můžete poslechnout v našem rozhovoru o službách e-shopů.
Inzerce | Chci tu být také
E-shopům se často daří získat peníze i od svých dodavatelů a dalších firem. Ty totiž mají svoje marketingové rozpočty a hledají způsoby, jak sebe a své výrobky zpropagovat. E-shopy jim mohou nabídnout reklamu na svých webových stránkách, v e-mail marketingu, na sociálních sítích, v tištěných materiálech a mnoho dalšího. Více zjistíte v tomto rozhovoru.
Poslechněte si, jaké služby nabízí české e-shopy:
Zjistěte, jak prohloubit spolupraci s dodavateli:
Ze zkušenosti můžeme potvrdit, že často i e-shopy s menším obratem mohou generovat vyšší zisk než e-shopy s obratem vyšším. Je to dáno výší marží v jejich sortimentu, ale ve výsledku také schopnosti podnikatelů.
E-shopy bohužel často podceňují finanční řízení firmy a nemají přehled o tom, kolik peněz reálně vydělávají (nebo i prodělávají) na prodeji některých produktů, jak se vyvíjí jejich skladové zásoby a mnoho dalšího.
Takhle svoje finance sleduje úspěšný e-shop s korálky:
Víte, že prodáváte produkty, na kterých proděláváte?
Předevčírem
Před 4 dny
Před 1 týdnem
Před 3 týdny