Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Chcete, aby váš e-shop byl úspěšnější na Heurece a začal vám generovat ještě větší zisky než doposud? Pokud ano, tak je tento článek právě pro vás!
Zbožové vyhledávače často tvoří majoritní podíl v marketingových kanálech. Své o tom ví například Petr Hudec, který se ve svém videu rozpovídal hlavně o Heurece a o tom, jak velký podíl má Heureka na jeho prodejích.
V AITOMu využíváme pro optimalizaci zbožových feedu nástroj Mergado, který umožňuje pracovat s feedy bez potřeby přístupu do e-shopu. Nástroj nabízí spoustu zajímavých funkcí včetně možnosti hromadných úprav pomocí pravidel.
Heureka oficiálně uvádí 4 faktory, které mají vliv na pozice produktů. Já se ale domnívám, že na pozice působí vícero faktorů. Nyní vám tedy představím tyto 4 základní faktory + další možnosti, jak můžete svou prezentaci na Heurece zlepšit.
Inzerce | Chci tu být také
Heureka poskytuje dva certifikáty: modrý a zlatý, bez jedno či druhého nemáte na Heurece takřka šanci uspět. Pokuste se získat zlatý certifikát. Ten vás posune výš nejen v očích zákazníků, ale hlavně na pozicích v produktových kartách, což vám umožní více prodávat. Hodnocení vašeho obchodu je jeden z nejsilnějších faktorů, který obchod dostane na přední pozice v produktových kartách.
Dle informací od Heureky si 53 % lidí vybírá pouze e-shop s certifikátem a pro 20 % je jedním z kriterií při výběru, což je značný argument, proč certifikát vlastnit.
Snažte se, aby vaši zákazníci byli spokojení. Spokojenost zákazníků se rozhodně promítne i do vašich hodnocení a cen za proklik. Často se stane, že vám přijde negativní hodnocení neprávem. V tomto případě se nebojte napsat na Heureku a vše jim vysvětlit a pak máte šanci, že negativní hodnocení smažou.
Další faktorem je bidding, který je pouze částí více faktorů působících na pozice. Například na Zboží.cz je bidding rozhodující faktor. Biddovat můžeme přímo přes administraci Heureky, nebo můžete posílat ceny přímo do feedu. Pokud máte větší e-shop, tak je rozhodně dobré začít využívat biddingové automaty, například součástí již zmiňovaného Mergada je skvělá aplikace bidding Fox.
Dostupnost produktů je pro Heureku také velice důležitá informace. Pokud nemáte zboží skladem, je takřka nemožné dostat se na přední pozice. Rozhodně se nesnažte do feedu uvádět nepravdivé informace, to by se vám mohlo vymstít v podobě blokace účtu.
Dalším faktorem je dle Heureky cena produktu. Otázka je, jaký vliv má cena na zobrazení mezi prvními 4 obchody. Já osobně si myslím, že až tak velký ne. Nízká cena vám pomůže se dostat mezi první obchody jedině tehdy, pokud uživatel produkty filtruje dle ceny.
Zmíněné 4 faktory uvádí officiálně Heureka jako faktory, které mají vliv na pozice produktu. Dle mého názoru však mají vliv i další faktory.
Divil bych se, kdyby mezi další faktory nepatřil také Heureka košík, který je prakticky vždy vidět mezi první čtyřkou a je vždy ve značné převaze. Heureka košík vám sice může zajistit větší tržby, ale na druhou stranu přijde na újmu váš brand, protože zákazník nakupuje přes Heureku a s e-shopem prakticky nepřijde do styku.
Doporučuji tedy otestovat obě varianty: jak bez košíku, tak s košíkem a sami uvidíte, jaká varianta má pro vás větší smysl.
Využívejte možnosti vkládat do feedu dárek pomocí tagu GIFT. Váš produkt tak získá další přidanou hodnotu. Dárek vám také rozšíří pole, které zabírá produkt v nabídce. Rozdíl můžete vidět na následujícím obrázku.
Doprava zdarma je na Heurece už trošku standardem, takže se jí snažte určitě nabízet a mám za to, že vám to také pomůže do první čtyřky.
Informace o dopravě vkládejte raději přímo do feedu, je to mnohem přehlednější pro uživatele.
Rozhodně se snažte komunikovat a pokud dostanete negativní recenzi, reagujte na ni a pokuste se ji vyřešit.
Reagovat můžete také na kladné reference: poděkujte za nákup, darujte za recenzi nějaký bonus na budoucí objednávku a podobně.
Pokud se chcete stát partnerem sekce, stačí najít volnou kategorii, ve které vy prodáváte ideálně větší množství zboží. Napište dotaz na Heureku, zda je kategorie ještě volná. Pokud ano, stačí jen napsat manuál nákupního rádce a ochotně odepisovat na dotazy v kategorii. Pokud je již někdo partnerem sekce, naleznete jeho logo po levé straně pod filtry parametrů.
Tento nástroj umožní dostat v kategorii celou produktovou kartu s vybraným produktem na 2., 7. nebo 12. pozici anebo na 1. pozici ve výsledcích vyhledávání. Tento nástroj doporučujeme využívat, pokud máte výhradní zastoupení pro nějakou značku. Nástroj vám umožní propagovat celou produktovou kartu včetně konkurenčních nabídek.
Zákazníci také dobře slyší na kvalitu a od toho jsou na Heurece označení:
→ Podívejte se na video o HuráMobil.cz a závislosti na Heurece
Tento článek/rozhovor vyšel před 8 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Online marketingový specialista z digitální agentury AITOM.
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 3 měsíce
Před 4 měsíce
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |