Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
E-shop Klub je v Česku velmi netradiční setkání. Není klasickou konferencí plnou reklamních partnerů a zaměstnanců agentur. Je komorní akcí určenou pouze zakladatelům a šéfům internetových obchodů. Členy klubu si pečlivě vybíráme a kapacitu setkání omezujeme. Výsledek ale vždy stojí za to.
Můj cíl při pořádání E-shop Klubu je jednoduchý. Chci vytvořit místo, kde mohou zakladatelé a šéfové e-shopů bez obalu sdílet svoje know-how, podělit se o pozitivní i negativní zkušenosti a otevřít témata, o kterých se běžně na konferencích nemluví. To mi totiž na českém trhu velmi chybělo. Na minulých setkáních jsme tak rozebírali třeba platy samotných e-shopařů, zkušenosti s různými agenturami, obchodní modely firem, odměňování zaměstnanců, logistiku e-shopu, expanzi do zahraničí a spoustu dalšího. Vše bez bullshitu a na rovinu.
Cílem je účastíky podpořit v podnikání a dodat jim informace, které pomohou nastartovat růst jejich firem. Ačkoliv je setkání složeno z rozhovoru s konkrétním hostem, neřídím jej direktivně já sám. Místo toho se po celou dobu ptají sami účastníci, navzájem si vyměňují zkušenosti a já jen diskuzi řídím a usměrňuji.
„E-shop Klub MladýPodnikatel.cz hodnotím kladně. Velmi oceňuji profesionální moderování diskuze Jirkou Rosteckým a věcná témata. Žádná omáčka okolo, ale opravdu byznysové praktické rady nejen od hlavních řečníků, ale i od dalších členů klubu. Ačkoliv jsem se zařekl, že nějakou dobu nebudu chodit po konferencích, abych měl čas na práci, na E-shop Klub si vždycky rád čas udělám. Doporučuji jej především zkušenějším e-shopařům.“ – Vojtěch Krapítek, Sportex.cz
Inzerce | Chci tu být také
Setkání často pořádáme v prostorách firem, s jejichž zakladatelem nebo šéfem si v rozhovoru povídáme. Takto jsme se podívali třeba do skladu TisknuLevně.cz nedaleko Prahy a ve čtvrtek 11. října přímo do srdce Pilulka.cz, kde jsme mohli vyzpovídat CEO firmy Michala Hanáčka.
Doposud jsme uspořádali celkem 4 setkání. Každé zatím překonalo dosavadní rekord v počtu zájemců o účast. Protože ale chci zachovat komorní atmosféru akce, ve které se ke slovu dostane každý z účastníků, omezuji kapacitu na přibližně 25-30 lidí.
Mezi účastníky minulého setkání byla řada nových velmi inspirativních osobností. Třeba Peter Hajduček z Footshopu, Jirka Urban z VašeČočky.cz, Tomáš Lichtenberg z Giftisima, Vojtěch Krapítek ze Sportex.cz, Martin Schovanec z Xzone.cz a mnoho dalších. Nechyběly ani stálice v podobě členů, kteří se zatím zúčastnili všech setkání, jako je Martin Stibor z Korálky.cz, Martin Pěnička z TisknuLevně.cz nebo třeba Martin Bernátek z Ovečkárna.cz.
Pokud i vás E-shop Klub láká, napište mi prosím na jiri@rostecky.cz a popište mi váš e-shop, příběh a hlavně zkušenosti, o které se můžete podělit s ostatními členy. Právě ty jsou totiž stěžejním kritériem pro výběr nových členů.
„E-shop klub byla velice prospěšná akce. Žádné řeči okolo, ale naprosto jasné praktické zkušenosti z budování opravdu velkých e-shopů. Tak velkou dávku inspirace, nápadů a energie jsem na žádné akci dlouho nezažil. Pokud máte ambice budovat velký e-shop, nebo jej již máte, určitě E-shop Klub doporučuji.“ – Jakub Dvořák z BePositive.cz
„E-shop Klub je pro mne výjimečný projekt. Líbí se mi především formát akce – komorní, neformální atmosféra. To umožňuje snadno navazovat kontakt s úspěšnými lidmi z oblasti e-commerce, a přitom si vyměnit cenné názory a zkušenosti z podnikání. Jestli provozujete malý, střední nebo velký e-shop, nehraje roli, každý má stejnou možnost přispívat svými názory a dotazy do diskuzí. Každé setkání stojí za to!“ – Michal Pomp z Benlemi.cz
Michala Hanáčka jsem si jako hlavního hosta E-shop Klubu moc přál. Vím o něm totiž, že je extrémně zkušený profesionál otevřený sdílení svého know-how. Všichni členové se mnou určitě budou souhlasit, že Michal se s věcmi nemaže a že v diskuzi šel vždy rovnou k meritu věci. Mnohdy ho otázky členů zahnaly trochu do kouta – to, když jsme si povídali třeba o odměňování a řízení zaměstnanců, kteří celou diskuzi poslouchali také.
Právě toto téma si ale získalo velký zájem účastníků. Rozebírali jsme tedy nejen platy, ale i jejich navyšování a další aktivity, které Pilulka.cz v rámci své firemní kultury organizuje.
Dalším zajímavým tématem byla spolupráce s vendory a trade marketing. V něm Michal přímo ukázal způsoby, jakými Pilulka.cz vydělává peníze a co tvoří velmi podstatnou část jejího obratu. Povídali jsme si tedy o dalších způsobech monetizace webových stránek e-shopu, ale i printových materiálů a kamenných prodejen.
V poslední části jsme otevřeli téma expanze e-shopu do zahraničí. Pilulka.cz právě finišuje expanzi do Rumunska a připravuje i další země, takže se Michal mohl podělit o velmi aktuální a praktické zkušenosti. Podobně jako na minulém setkání proběhla i diskuze o tom, kdy by vůbec měl e-shop expandovat a jak se na to připravit.
Na závěr mohli účastníci pokládat jakékoliv další otázky. Padly i některé skutečně netradiční – třeba, kdo zamyká celou centrálu po konci pracovní doby a jaká ta pracovní doba vlastně je. Prostory Pilulka.cz si mohli účastníci prohlédnout a podívat se i na místo, kde pracují zakladatelé firmy, bratři Kasovi. Martin Kasa na setkání přišel také.
Další setkání proběhne 15. listopadu a podíváme se na něm přímo do skladu Giftisima. Giftisimo zatím nepatří mezi největší firmy české e-commerce. Samo přiznává, že toho ve skladu musí ještě spoustu vylepšit a dotáhnout, ale právě to je obrovská příležitost nahlédnout pod pokličku firmy a do uvažování jejích šéfů o tom, jak sklad vylepšit a zefektivnit.
Sklad navíc bude nově připraven na Vánoce, které tvoří většinu ročního obratu firmy. Uvidíme tak tedy sklad připravený na velký vánoční nápor a budeme jej moci s účastníky celý projít a prodiskutovat.
„Je skvělé potkat tolik lidí, kteří řeší podobné nebo stejné situace v úplně jiném oboru. Je inspirativní poslechnout si, jak to dělají větší i největší. Nejvíce oceňuji navazování kontaktů, výběr účastníků a otevřenost i diskrétnost zároveň.“ – Lukáš Pleva z rodinné firmy Pleva
Děkuji moc všem účastníkům za to, že na akci přišli a vytvořili na ní skvělou atmosféru. Velké díky patří také Michalovi za jeho sdílnost a otevřenost, a všem jeho zaměstnancům za pomoc přímo na místě a vytvoření podmínek, které nám akci umožnily uskutečnit. A poslední díky patří i Katce Wich z Radosti dětem za pomoc na místě a Jirkovi Chomátovi za skvělé fotky.
Děkujeme partnerům akce:
- AW-Dev – profesionální studio na tvorbu fungujících a efektivních webových stránek
- Skladon.cz – fullfilment pro e-shopy – postarají se kompletně o vaši logistiku
- ApuTime – nástroj na řízení projektů, který je ale neobyčejný zejména tím, že pracuje s umělou inteligencí, gamifikací, s emocemi a nejen, že pomáhá řídit projekty, ale pomáhá i tomu, aby vaši zaměstnanci byli šťastní a aby je práce bavila
Tento článek/rozhovor vyšel před 5 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 2 týdny
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |