Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Rozdělení na výkonnostní marketing a marketing pro podporu značky není zrovna nejvhodnější. Navíc budovat značku neznamená jenom platit reklamní bannery. Čeští marketéři se často omezují pouze na svoje zavedené postupy a vybírají si tu jednodušší cestu.
Tvrdí to David Vurma, který vede PPC oddělení a oddělení digitálních médií v marketingové agentuře ACOMWARE. V rozhovoru jsme si povídali o tom, jaké chyby dělají čeští marketéři, kdy dělají svou práci špatně a proč by měli zkoušet nové věci.
Bavili jsme se také o datech – kdy marketéři volí špatné metriky a proč PNO není vždy tím nejlepším způsobem, jak vyhodnocovat svoje kampaně. Zmínili jsme framework SEE-THINK-DO-CARE a jeho praktické využití českými firmami a zabrousili jsme i do tématu výběru nového marketéra do vašeho týmu.
Přečtěte si článek Davida Vurmy: Jak vyhodnocujete kampaně? A děláte to správně?
Inzerce | Chci tu být také
Tento článek/rozhovor vyšel před 7 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.