Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Petra Pacáková ve společnosti ACOMWARE vede tým PPC specialistů. Jejich performance oddělení pracuje na největších firemních klientech, jako je třeba Nutricii, ČEZ nebo Conrad. Jak se liší práce pro menší firmy a pro ty velké? A kdy se vyplatí místo externích konzultantů PPC specialistu zaměstnat?
Hodně PPC specialistů se dnes zaměřuje spíše na malé a střední firmy. Velké firmy si většinou buď vytváří vlastní in-house performace oddělení, nebo si najímají externí agentury. V čem je práce pro velké firmy specifická a jak se může PPC specialista bránit chybám, které mohou velmi rychle dosáhnout statisícových škod?
Do studia tentokrát v rámci spolupráce marketingové agentury ACOMWARE a Mladého podnikatele přišla PPC specialistka Petra Pacáková. Bavili jsme se nejen o práci v PPC reklamě, ale i o tom, jak se mohou malé firmy odlišit od těch velkých a jak se bude celý obor vyvíjet do budoucna.
1. ryze PPC konference v České republice
Pražský hotel Clarion se v úterý 6. června stane místem první odborné konference v České republice zaměřené výhradně na PPC reklamu a výkonnostní marketing. Pod taktovkou konzultační společnosti ACOMWARE nabídne Performance 2020 české i zahraniční experty v oboru a více než 10 hodin praktických přenášek. Zjistěte více…
Inzerce | Chci tu být také
Tento článek/rozhovor vyšel před 8 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.