Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Nápad na aplikaci pro obchodníky B&S Partner vznikl již před dvěma lety. Tehdy se spojilo několik úspěšných obchodníků a společně začali připravovat projekt s globálními ambicemi. Projekt byl oficiálně spuštěn v únoru 2015, neustále se rozvíjí, připravují se další funkcionality, mobilní aplikace a rozšiřuje se vzdělávání. Podle obchodního a marketingového ředitele Aleše Mlýnka ze společnosti Blue Partners, která projekt vyvíjí, by se měl stát nástrojem a řešením pro všechny obchodníky napříč kontinenty. V čem jim má pomoct a proč by zrovna tento nástroj měl být tak úspěšný?
Na B&S Partner je zajímavé propojení několika zdánlivě odlišných témat – na jednu stranu obchodníkům pomáhá organizovat jejich práci, na druhou stranu myslí i na jejich vzdělávání. Uživatel si do něj může dokonce vložit i vlastní sny a postupně sledovat, jak se k nim probojovává. Vedle toho může i spravovat své kontakty, rozesílat nabídky na zajímavé akce či newslettery, evidovat si úkoly, procházet přehledné statistiky a mnoho dalšího.
Aleši, proč chcete změnit práci obchodníků po celém světě?
Našim cílem není měnit práci obchodníka, ale dát mu do rukou silný nástroj pro zvýšení efektivity a obchodních úspěchů. Jsme přesvědčeni, že často stačí jen naznačit nebo dát malé doporučení nebo se jen ohlédnout, co se povedlo a co je naopak potřeba zlepšit, a v životě obchodníka se začnou dít velké věci.
Tak to dělají úspěšní obchodníci, kteří mají dlouhodobě stabilní výsledky a dokážou si najít čas i na mimopracovní aktivity a vědí, jak si plnit sny. Být obchodníkem je tvrdý chleba a úspěch vyžaduje nejen štěstí, ale i vytrvalou práci, značné úsilí a vůli neustále se vzdělávat. To platí pro obchodníky na celém světě. No a my jim chceme ukázat, že své sny mají na dosah.
Inzerce | Chci tu být také
Pracují ale obchodníci stejně ve všech zemích?
Určité odlišnosti a specifika naleznete všude, ale základ je společný. Telefonujete, scházíte se, píšete e-maily, uzavíráte obchody… Sníte o úspěchu, získáváte nové kontakty, pracujete s nimi, plánujete si den, chodíte na schůzky, dotahujete obchod do konce, no a to nejdůležitější – pečujete o své klienty, kteří u vás již nakoupili, a budujete s nimi dlouhodobý vztah. Měsíčně jsou to stovky interakcí. Respektive měly by být.
S pár klienty to všechno klidně udržíte v hlavě, ale od určité velikosti už potřebujete nástroj, který vám ideálně pomůže nejen efektivně řídit a plánovat, ale také ohlédnout se a říct si: Tohle bylo super, tohle musím udělat příště lépe nebo jinak. A také vědět jak.
A proč si myslíte, že právě vy najdete způsob, jak všem práci usnadnit?
Vlastně jsme ho už našli a to hledání těžké nebylo. Téměř vše, co B&S Partner nabízí, už dnes někde existuje, jenže v různých formách. Existují robustní i jednoduché CRM systémy, vzdělávací programy, motivační aplikace. My jsme to nejlepší spojili do jednoho systému, a co nám jinde chybělo, to jsme sami vyvinuli.
Navíc v prvních dnech uživatele systémem provádíme a snažíme se mu usnadnit první kroky. Ukazujeme mu, jak se systémem pracovat, a může si zasoutěžit i o dalších 7 dnů zdarma.
V čem jste jiní než konkurenční aplikace?
Základní CRM nástroje a vzdělávání jsme spojili do jednoho logického celku. Kromě toho jsme skloubili profesní a osobní život a vzdělávání. Pracujeme i na vyšší úrovni propojení, náš systém brzy dokáže analyzovat obchodníkovo chování, odhalit jeho slabá místa a doporučit mu vhodné vzdělávání. Jednoduchý příklad: Řekněme, že se vám nedaří navolávat schůzky a zkušenější kolega Vám řekne, že konverzní poměr je v branži třeba 3. Takže na 15 telefonátů byste si měl domluvit 5 schůzek. Jenže vy máte domluvenou jen jednu. Systém vám dokáže doporučit, abyste se podíval do sekce vzdělávání na téma Jak telefonovat.
V současné době plnohodnotnou konkurenci nemáme, a i když je asi jen otázka času, než se někdo inspiruje, nebojíme se. Troufám si říct, že díky ideálnímu spojení silného vývojářského a konzultačního týmu, vzdělávacího týmu a letitých obchodních zkušeností našich komunitních investorů si můžeme dovolit garantovat uživatelům při používání systému úspěch.
B&S Partner vám ušetří minimálně 25 % času a obchodní výsledky zvýší minimálně o 50 %. A je jedno, jaký jste typ člověka. Díky podrobným reportům a statistikám vám může být B&S Partner čímkoli chcete – parťákem a průvodcem do světa úspěšných nebo přísným hlídačem…
Máte globální ambice. Není to předčasné? Nebylo by správnější soustředit se na domácí trh a teprve potom uvažovat o expanzi?
Projekt vnímáme jako globální záležitost od samého začátku. Společnost Blue Partners je ryze česká firma, bydlíme v ČR, máme tady své blízké a rodiny, takže začít v ČR nám přišlo naprosto přirozené. Na druhou stranu český trh je na takto rozsáhlý projekt malý.
Vstup na zahraniční trhy je našim strategickým cílem pro letošní rok. Načasování je důležité. Nejde jen o to mít hotový produkt, ale také se důkladně strategicky, marketingově a právně připravit. No a nakonec také vybrat kvalitní zahraniční partnery.
Jaké reálné problémy obchodníků tedy dokážete vyřešit?
Nikdo nedokáže za obchodníka vyřešit problémy, jako jsou např. obavy, nedůslednost nebo třeba nechuť telefonovat. To musíte chtít vyřešit. B&S Partner ukazuje, jak na to, poskytne potřebné nástroje a vzdělávání, dokáže obchodníkovi pomoci při plánování úkolů a pravidelných činností, řídit čas, vytěžit kontakty a jejich historii, budovat si se zákazníky dlouhodobý vztah, jednoduše personifikovaně oslovit desítky či stovky klientů se zajímavou nabídkou.
Povídat bych mohl dlouho, ale jak říkáme, 14 dní zdarma je lepší než 1000 slov, takže není nic jednoduššího než si B&S Partner vyzkoušet, udělat si vlastní názor a na otázku „co mi to vyřeší“ nalézt odpověď sám.
Kdo je vlastně vaším uživatelem? Za obchodníka lze označit spoustu lidí…
Každý, kdo něco prodává nebo nabízí či poskytuje služby. Každý, kdo chce pečovat o své klienty. Naším typickým uživatelem jsou ti, kteří pracují sami na sebe, obchodníci, živnostníci, poradci, ale i malé firmy. Každý, kdo se chce posunout dále, ale neví přesně jak a hledá komfortní cestu ke splnění svých snů v jednoduchém a funkčním systému.
Zmínili jsme úspěšné obchodníky, kteří se na projektu podílejí. Kdo mezi nimi je a kolik vás je?
V současné době se na projektu radami a zkušenostmi podílí 18 obchodníků s dlouholetými zkušenostmi z oblasti přímého prodeje v různých segmentech. Najdete mezi nimi majitele obchodních společností, profesionály s početnými týmy, ale i velmi silné osobnosti, které jsou zvyklé pracovat výhradně samostatně. Konkrétní jména však zůstanou aspoň prozatím tajemstvím.
Jak se vůbec dokážou takoví lidé spojit a vzájemně dohodnout na postupu při realizaci takové aplikace?
Obchodníky, kteří se podíleli na vzniku projektu B&S Partner, na začátku spojila chuť vytvořit něco velkého a trvalého, něco, co bude mít smysl a bude jim i ostatním pomáhat na cestě za úspěchem.
Další silnou motivací byla možnost stát se drobným komunitním investorem projektu s obrovským potenciálem. A svou úlohu sehrála i skutečnost, že se obchodníci sami mohou podílet na šíření projektu, což představuje velmi zajímavou obchodní příležitost. B&S Partner se šíří mezi další uživatele na základě doporučení formou referenčního marketingu a affiliate programu.
Kdo je vlastníkem B&S Partner a jak se jemu prosazují názory na vývoj mezi takovou společností?
Za projektem B&S Partner stojí společnost Blue Partners, která se již více než deset let věnuje vývoji různých SW řešení a konzultacím v oboru. Vyjma 18 obchodníků spolupracuje na projektu téměř 60 odborníků z různých oblastí. Tvorba konceptu u projektu takového rozsahu obnáší stovky hodin diskuzí, porad a názorových výměn. I tak ale při realizaci dochází ke změnám, tomu se u žádného velkého projektu nevyhnete.
Důležité je nezapomínat na vizi, na to, co chcete vybudovat, a nebát se komunikovat. A občas si i bouchnout do stolu a konkrétní bod prosadit z pozice vlastníka. Samotná realizace probíhá podle zavedených projektových standardů.
Můžou podobu systému ovlivnit i sami uživatelé?
Podstatou systému je jeho každodenní používání, takže ano, děláme vše pro to, aby se v něm uživatel cítil příjemně. Na připomínky uživatelů reagujeme, průběžně implementujeme nové poznatky a neustále systém zlepšujeme. Také proto uživatele vyzýváme, aby nám poskytovali zpětnou vazbu a hodnotili vzdělávací materiály.
Snažíte se propojovat obchodní či manažerské aktivity s osobním rozvojem. Co tím sledujete?
Tohle propojení je naprosto klíčové. Malý exkurz do psychologie. Abychom byli dlouhodobě spokojeni, je důležité mít v rovnováze tři základní hodnoty: vztahy, práci a zdraví. Nevyváženost nebo přetěžování jedné z nich se vždy vrátí.
Poženete-li se jen za prací nebo penězi, začnou trpět vztahy a časem se vám stres projeví na zdraví, když se nebudete cítit dobře v práci nebo doma, bude se vám špatně pracovat a nejspíš vám nebude nejlépe ani po zdravotní stránce… Nastupují výmluvy typu „nemůžu, protože na to nemám čas“, „jsem nemocný, protože jsem pořád ve stresu…“ Je to možná smělý cíl, ale věříme, že uživatelům dokážeme být na cestě ke spokojenosti dobrým průvodcem. Stojí nás to teď spoustu času a sil, ale dává nám to smysl.
Jak vzdělávání ve vaší aplikaci probíhá?
Systém obsahuje desítky vzdělávacích materiálů z oblasti obchodních a manažerských dovedností a osobního rozvoje. Můžete se dívat na videa, poslouchat lektora nebo číst texty. V materiálech si můžete snadno vyhledávat, ale vytvořili jsme i ucelené vzdělávací okruhy.
Ke každému materiálu můžete přidat své hodnocení. K ověření získaných znalostí systém obsahuje připravené kvízy. Šli jsme do toho s tím, že naše materiály musí být kvalitní nejen po stránce obsahové, ale také zpracováním. Výsledkem jsou materiály, které jsou zajímavé a konkurenceschopné i mimo ČR.
Poslední, co chcete, když se potřebujete dovědět něco nového nebo si oživit to, co již víte, je nuda. Náš obsah jde ruku v ruce s akcí, humorem a nadsázkou.
Stejně tak jste se pustili do vývoje vlastního e-mailingového nástroje. Dnes je ale na internetu velká konkurence v podobě velkých zavedených nástrojů. V čem je ten váš lepší?
Vše máte na jednom místě, víte, co vaše klienty zajímá, co je důležité pro vás, znáte své časové možnosti, víte, zda budete moci provést následné kroky po odeslání hromadného e-mailu… Zajímavou nabídku či newsletter můžete velmi rychle a snadno poslat desítkám či stovkám stávajících i potenciálních klientů, a to – pozor – personifikovaně.
Což znamená, že každý klient dostane e-mail se svým osobním oslovením, včetně preference vztahu – tedy jestli klientovi tykáte, vykáte či zda jde o muže nebo ženu. E-maily odejdou z vaší adresy přes naše servery, takže neskončí ve spamu. Prostě pohoda.
Ten nástroj – a vlastně celý systém – si navrhli nejúspěšnější obchodníci přesně podle svých potřeb a je to znát na každém kroku. Není nic jednoduššího než se přesvědčit sám.
Rozhovor je komerčním sdělením.
Tento článek/rozhovor vyšel před 9 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Tento článek je komerčním sdělením našeho inzerenta. Redakce proto za jeho obsah a informace a nabídky v něm uvedené nijak neodpovídá.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Před 3 dny
Před 6 dny
Před 1 týdnem
Před 2 týdny
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |