Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Na konci dubna proběhl v pořadí už 8. E-shop Klub MladýPodnikatel.cz, jehož hlavním hostem byl jeden z nejúspěšnějších podnikatelů české e-commerce, zakladatel Vivantisu Martin Rozhoň, který se tak postavil před doposud největší publikum, jaké E-shop Klub kdy navštívilo.
Když jsem se s Martinem na E-shop Klub připravoval, zeptal jsem se ho, co by po všech těch letech podnikání v e-commerce chtěl předat ostatním e-shopům. Martin se zamyslel a začal mluvit o mnoha tématech, ze kterých jsme společně vybrali ta nejlepší a připravili osnovu pro finální setkání.
Jedním z hlavních témat byla transakční ekonomika. Martin upozornil na to, že mnoho e-shopů si vlastně vůbec neumí spočítat, kolik vydělává na prodeji svých produktů a zda do nákladů započítává skutečně všechno. Připomněl i to, že právě snižující se marže jsou častým důvodem, proč se e-shopy pouští do zahraniční expanze a proč hledají další zdroje svých příjmů.
Mluvil třeba o tom, jak Vivantis přišel s vlastními značkami produktů, co jejich tvorba stála a jak probíhal jejich prodej zákazníkům. Přijít s vlastní značkou není jednoduché, ale stejně tak to není nemožné a většina e-shopů to může vyzkoušet.
Inzerce | Chci tu být také
Protože si Martin ve svém podnikání prošel velmi těžkými chvílemi, vyhořel a musel kompletně změnit svůj postoj k práci, povídali jsme si i o tom. Nemluvili jsme ale o tématech, o kterých Martin už mnohokrát vyprávěl do médií, ale podrobně jsme rozebrali, kde se vlastně stala chyba, proč Martin vyhořel a jak se s tím nakonec popasoval.
To nás dovedlo i k tématu budování managementu firmy, delegování práce, řízení a motivování zaměstnanců a k tomu, co by vlastně šéf firmy měl mít na starost a jak by měl budovat firemní kulturu.
Na závěr přišla řeč i na marketing a na mnoho dalších témat, která otevřeli sami účastníci. Mezi nimi byli jako vždy zakladatelé a šéfové internetových obchodů, kteří jsou členy komunity E-shop Klubu. Stát se členem můžete i vy.
E-shop Klub je komorním setkáním pro zakladatele a šéfy e-shopů. Pokud se chcete stát členem, můžete mi napsat na jiri@rostecky.cz a připsat, kdo jste, co prodáváte, jakých dosahujete čísel a o jaké zkušenosti se můžete podělit s ostatními členy. Další setkání proběhne 18. července od 14:00 v Praze, kde navštívíme Footshop.
Děkujeme moc Martinovi za to, že se s námi podělil o svůj příběh. Bylo důležité, když ostatním vyprávěl, jak se mu práce projevila na zdraví i osobním životě. Doufám, že posluchačům předal zkušenosti, díky kterým podobnému scénáři budou moci předejít.
Velké poděkování patří i partnerům akce, mezi kterými je systém pro automatizaci marketingu Samba, eHub.cz poskytující řešení pro váš affiliate program, SrovnejPůjčku.cz umožňující vašim zákazníkům snadno sjednat úvěr pro nákup vašich produktů, Design Dev vytvářející weby na míru a Skladon.cz zajišťující kompletní outsourcing vaší logistiky.
A samozřejmě patří obrovské díky všem členům E-shop Klubu, kteří si přišli Martina poslechnout a společně sdílet své příběhy a zkušenosti. Pro vás to dělám. A jsem vděčný, že jste součástí E-shop Klubu.
Tento článek/rozhovor vyšel před 6 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 4 dny
Před 1 týdnem
Před 2 týdny
Před 2 týdny