Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
S Martinem Rozhoněm jsem naposledy natáčel před třemi lety. Tehdy jsme se uprostřed jedné z jeho prodejen bavili o historii Vivantisu, který později prodal Mall Group. Tři roky utekly jako voda a dnes si povídáme jinak – o tom, co Martinovi podnikání vzalo, jakou za něj musel zaplatit cenu a jak se mu podepsalo na zdraví.
Svého času obětoval podnikání úplně vše – veškerý čas, všechnu energii a všechny své peníze. Dokonce měl na své jméno napsány i směnky na obrovské částky a něčemu, jako je osobní život, se vůbec nestíhal věnovat.
Tento přístup z něj udělal jednoho z nejúspěšnějších e-commerce podnikatelů v Česku, o jehož úspěchu jste mohli číst už v mnoha významných médiích. Jenomže brzy se mu tento styl života podepsal na fyzickém i psychickém zdraví, dostavilo se vyhoření a Martin musel znovu objevit sám sebe.
Dnes, s veškerou svou skromností a odvahou, se o svůj příběh dělí s ostatními. V rozhovoru, který si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání, se tak dozvíte třeba o tom, jak probíhalo budování Vivantisu, co Martin v podnikání nejvíce podcenil a jakým chybám doporučuje ostatním se vyhnout.
Inzerce | Chci tu být také
Rozebrali jsme ale i Martinovu současnost. Věnuje se totiž především investicím do projektů s velkým společenským přesahem. Jak dnes přemýšlí a pracuje, se dočtete i v našem nedávném textovém rozhovoru.
Tento článek/rozhovor vyšel před 6 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 1 měsíc
Před 5 měsíců