Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
S e-booky to je jako s podnikáním. Ne každý uspěje, ne každý je informačně zajímavý a jen některé obsahují plnohodnotné informace. Rukou mi prošlo mnoho e-booků a těchto 13 kousků považuji za povedené. Rozhodně stojí za to si je pořídit a přečíst.
Zúčastnila jsem se spousty jednání, která se točila kolem otázky výstavby webových stránek či e-shopu. Klient přijde s představou, někdy i bez ní. A úkolem dodavatele je vystavit krásný web či e-shop. Jenže ten nemusí dost dobře fungovat. Při návrhu stránek se někde vloudila chybička, něco bylo vynecháno. 15 prvních SEO kroků vám ukáže, co bylo nejspíše opomenuto.
Internetový obchod, byť má jen pár desítek položek, je jako dítě. Roste, když se o něj staráte. Postupně chátrá, když si ho nevšímáte. 33 tipů pro e-shopy od Petry Mikuláškové vám dá tipy na další kroky, které vám pomohou zase o kousek povyrůst. Všechny ukázky, které v ebooku najdete, jsou vybrány z reálných e-shopů. Navíc pod každým tipem najdete tabulku se zhodnocením časové náročnosti realizace.
Co takhle požádat vašeho dodavatele, aby na vás odkázal? Nebo třeba napsat o události ve vašem oboru jako první? Lidé to mohou sdílet až tak, že se budete divit. Odkazy se jen pohrnou. Nejen to, ale i mnohem více vám prozradí e-book od Michala Kubíčka s názvem 50 způsobů, jak získat zpětný odkaz. Úvod publikace se navíc věnuje odpovědím na nejčastější otázky, které si kladou lidé, když odkaz vytváří.
Inzerce | Chci tu být také
Jak vypadá crosseling, jaké náležitosti má mít obchodní sdělení, kam nesmíte zapomínat vkládat tlačítko ke sdílení na sociálních sítích, jak zjistit problémy při průchodnosti košíkem, jak vylepšit automatické maily či hlídat zpětné odkazy? To a mnohem více vám prozradí 99 tipů pro e-shopy. E-book je rozdělen do 5 tematických okruhů, pokrývajících všechny oblasti, které souvisí s provozem internetového obchodu. Navíc získáte další 4 zajímavé bonusy.
Významné změny ve vyhledávání, zejména na Googlu, způsobily potíže nejednomu provozovateli webových stránek či e-shopu. Razantní propad pozic je známkou toho, že se něco děje, že je něco špatně. Proč to ty vyhledávače dělají? A jak pracovat se stránkami, aby tyto změny nepostihly i vás? Na to vám odpoví právě tento e-book.
Jaké to je, když chcete začít podnikat v prodeji na internetu a k tomu použít internetový obchod? Jaké to je, když už jste nasedli do vlaku a můžete si říct, že e-shop provozujete? Zákoutí toho, co vás v tomto byznysu čeká, poodhalil Jan Kalianko v E-shop knize. Vychází hlavně ze svých zkušeností s provozem vlastního internetového obchodu. Možná, že některé z vás přesvědčí, aby se do provozu e-shopu vůbec nepouštěli.
Google je rychle se vyvíjející vyhledávač. Aby nám jeho tým trochu pomohl, vytvořil krátký e-book se základními informacemi o tom, jak sestavit webové stránky tak, abyste odladili tzv. on-page faktory. Zabývá se též otázkou mobilní návštěvnosti a doporučuje, abyste ke své činnosti využívali bezplatný nástroj pro webmastry. V něm totiž najdete první upozornění, zaznamená-li vyhledávací robot nesrovnalosti na vašich stránkách.
Znáte Heureku? Pokud ano, četli jste si někdy zákaznické recenze? Občas se dozvíte hodně zajímavé pikantnosti. Zákazníci totiž někdy umí být až moc upřímní, když jsou nespokojení s e-shopem, v němž nakupovali. A jak se zákazníky komunikovat tak, aby z toho nebyla přestřelka? Tuto odpověď, ale i další, sestavil tým Heureky.
Každý může tvrdit, že e-mail marketing je poměrně levný kanál propagace s vysokou mírou konverze. Ono to ale nemusí být vždy pravda. Je potřeba, abyste se vyhnuli některým chybám, kterých se dopouští nejen začátečníci, ale možná i ti, kdo už mailing používají. Mnoho lidí také neví, přes co maily rozesílat, jakou šablonu použít a jak vše vyhodnocovat. Toto a mnohé další vám poodhalí e-book s názvem Jak uspět při e-mail marketingu.
Hledáte publikaci, která se bude zabývat ryze provozem e-shopu od počátečních příprav k podnikání přes výběr technického řešení, propagaci až po řešení právních otázek? Původně tištěná publikace doznala již elektronické podoby. Nejedná se o e-book, ale o elektronickou knihu, kterou přečtete na svých čtečkách. Stále je dostupná i v tištěné verzi. I když byla vydána už v roce 2012, mnoho jejích témat je stále aktuálních.
Zahraniční chaty mají často bezplatné základní varianty. Obdobně tomu je i u českého on-line chatu Smartsupp. Autoři publikace, kteří denně tráví hodiny komunikací přes on-line chat, si našli čas, aby sepsali základní pravidla toho, jak komunikovat se zákazníky a docílit tak zvýšení počtu objednávek. Jestli chat používáte, ale nevidíte výsledky, nakoukněte do tohoto e-booku.
Zkusila jsem sestavit text a považovala jej za výborný. Pak jsem jej dala copywriterovi a nestačila jsem se divit, jak text pozměnil a co z něj ve výsledku vzniklo. Text mě úplně okouzlil a ten původní, co jsem sestavila sama, mi přišel najednou nezajímavý. Čím to vlastně bylo? Co stálo za tou prací? Kde se ta slova vzala? Tak na tohle vám odpoví třídílný e-book od copywritera profesionála.
Zbožové vyhledávače nejsou jen o tom, že si zřídíte účet, zadáte adresu XML feedu, dobijete kredit a aktivujete placený režim. To je pouze zlomek toho, co vás čeká. Zbývající část, kterou je třeba znát, vám prozradí ebook od společnosti H1. Zjistíte, jak funguje řazení obchodů na vybraných českých srovnávačích, co je potřeba vědět pro optimalizaci inzerce nebo jaké další doplňkové služby vám zbožové srovnávače mohou nabídnout. Nejde totiž jen o cenu.
Informaci o těchto e-boocích a další zajímavé informace najdete taktéž na mém webu www.petramikulaskova.cz. Pokud provozujete internetový obchod, doporučuji zejména sekci Užitečné nástroje a služby. Možná zde najdete právě tu službu či nástroj, které zrovna potřebujete.
Tento článek/rozhovor vyšel před 10 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Mgr. Petra Mikulášková provozuje vlastní e-shop Palelo. Spolupracuje dlouhodobě i s jinými e-shopy. Pro e-shopy nabízí poradenství nejen z hlediska marketingu, ale i praktického fungování.
Před 2 týdny
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |