Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Tomáš Kánský je názorný příklad plavce proti proudu. Dělá věci, které se jiným mohou zdát nemožné. Říká slova, která jiní chápou jako nesmysly. A v neposlední řadě se chová způsobem, který jiní chápou jako nesmyslný a hloupý. Na Štědrý den jsme se rozhodli publikovat rozhovor s člověkem, který mne zaujal svou osobou i prací.
A v čem je tedy tak neobyčejný? Tomášovi je dvacet dva let a vystudoval pouze základní školu. Na střední školu sice nastoupil, ale rozhodl se ji nedokončit a před maturitou se naplno začal věnovat jiným věcem. Dnes dělá rozhovory se známými osobnostmi. Dříve provozoval vlastní kavárnu, ta ale brzy zkrachovala. Živí se tvorbou videí, reklamní činností a občas si brigádně přivydělává pořádáním plesů v Praze. V našem rozhovoru jsme se ale zaměřili hlavně na to nejzajímavější – pořad Touha s Tomášem.
Kdy si založil svůj pořad Touha s Tomášem a co tě k tomu vůbec vedlo?
To je těžké přesně určit. Nápad na podobný pořad jsem měl v hlavě už přes rok. V březnu jsem jej přihlásil do Rozjezdy 2012 od T-Mobile jakožto podnikatelský záměr. Kanál na Youtube funguje od 30. 6. 2012.
Vedlo mě k tomu něco uvnitř, co mi říkalo: „Už se vyjádři! Začni a uvidíš, jak to bude vypadat, hlavně to neodkládej, Tome. Máš světu co nabídnout!“
Inzerce | Chci tu být také
Pracuješ na něm sám s kameramanem, nebo je vás více?
Pracuju na tom zcela sám, a to od A do Z. Není to věc k chlubení, ba naopak. Mám malé finanční prostředky na to, abych mohl založit tým lidí, který by mi určitě mohl velmi pomoci, a posunout tak pořad o kus dál.
Mám pouze kameramana, díky němuž nejsou rozhovory pouze statické. Pomáhá mi i při práci s videi, například co se střihu týče. A hlavně mě zajímají jeho názory jakožto pohled diváka.
Pořad má podtitulek „Motivační show“ a slibuje, že divákům „změní život, i kdyby nechtěli“. Co přesně tím chceš říci? Co je tedy cílem pořadu?
Já nemohu úplně přesně říci, co tím myslím. Vím pouze to, že pokud mladí lidé, kteří jsou mojí cílovkou, chtějí sami se sebou něco dělat a chtějí se někam posunout, těžko dnes najdou způsob, jak zábavným a sexy způsobem sehnat informace, které jim mohou pomoci. Tento problém se se svým pořadem snažím řešit. Moji hosté jim mohou napovědět, jak dosáhnout úspěchu. Nic samozřejmě není zadarmo, vše si musí aplikovat každý sám.
Cílem pořadu je tedy lidem předkládat tu naději a informace, které se těžko hledají. Chci jim nabídnout impuls pustit se do plnění svých snů a nebát se toho, co na to řekne okolní svět.
Pořad má divákům předat jakési poselství. Hodně se zajímá o úspěch. Považuješ ty sám sebe za úspěšného? A jak podle tebe lze úspěchu dosáhnout?
Já sám sebe za úspěšného člověka považuji, neboť si uvědomuji překážky, pády a krachy, které jsem prodělal. Chápu je jako cestu, což je podle mě úspěch.
Všude slyším, čtu a se svými hosty se bavím o tom, že si člověk nesmí před problémy sednout na zadek, ale musí používat hlavu a získané informace využít při dalším kroku.
Úspěchu lze podle mě dosáhnout tak, že poznám sám sebe, svoje potřeby a cíle, co světu dokáži nabídnout a co na to potřebuji. Pak už stačí jen zkoušet.
Trochu si neumím představit, jak lze takovou show založit. Určitě bych měl problém se sháněním hostů. Jak na ně získáváš kontakty, kde je potkáváš?
Na to snad ani nejde odpovědět v pár větách. Prostě musíš jen zkoušet a zkoušet a pokud někoho potkáš, jít si pro něj. (smích) Založit takovou show opravdu není jen tak.
Musíš na to mít pevné nervy. Neměl jsi v počátcích strach z toho, že nebudeš vědět, jak se k celebritám chovat, na co se jich ptát, a čím tak upoutat pozornost diváků?
Sám jsi dokázal založit úspěšné projekty, tak co ti budu vyprávět. Vesměs se to neliší, vše se opakuje a dělá se to podobně. Liší se pouze figurky. Musíš mít pevné nervy. Sám jsem nikdy nějak strach nepocítil, i když si teď říkám, že jsem asi měl… (smích)
Kolik už máš za sebou rozhovorů a který díl považuješ za svůj nejlepší?
Aktuálně máme za sebou 12 hostů. Nejlepší je můj první díl (video níže, pozn. red.), i když není kvalitní. Je příliš dlouhý a docela nudný. Tehdy mi to ještě nešlo. Ale právě proto je to pro mě nejlepší díl, jelikož to byl skok do neznáma a já to zvládl!
Jak se k tobě celebrity chovají? V televizi vždy vypadají velmi mile, ale je taková i skutečnost? Řeknou ti například, na co se ptát nemáš?
Víš, myslím si, že je televize jen jedna velká show. Mohu říci, že se chovají jinak, než jak je člověk vidí v televizi. Chovají se dobře, protože jinak bych s nimi rozhovor nedělal. Více o nich ale říci nemohu, je to takový můj „kodex cti“.
Odmítlo tě hodně celebrit?
Ano.
Připravuješ si otázky dopředu, nebo se ptáš spontánně? A schvaluje ti je ten, koho se na ně budeš ptát?
Určitě jsem na všechny předem připraven. Jinak by to podle mě bylo k hostovi neuctivé. Ale na druhou stranu ani spontánnost se nesmí z rozhovoru vytratit.
Jak dlouho ti trvá příprava jednoho dílu?
Dost často se to liší, ale už jsem si v tom našel svůj systém. Základ je pokaždé stejný. Na prvním místě je vždy host. Pokud nemám hosta, nemá cenu nic připravovat. Je to velký boj, někoho si vyhlídnout, někoho potkat nebo prostě jen shánět. Zabere to dost času a řada hostů mě jednoduše odmítne. Pokud tohle zvládnu, začnu si připravovat otázky. Dost často čerpám z jiných rozhovorů, článků a dalších materiálů. Domluví se čas a místo setkání, kameraman, případně další lidi. Jakmile všechno klapne, sejdeme se a já si procvičím připravený scénář. Pak už jen čekám na hosta. Dneska to všechno zvládnu už za jedno odpoledne.
K propagaci svých videí používáš i sociální sítě. Tipuji, že právě ony ti přináší nejvíce diváků. Nebo se pletu? Co je největším zdrojem tvé sledovanosti?
Sociální sítě využívám, respektive snažím se o to. Je to vcelku složité a dost se to liší od toho, jak je užívají normální uživatelé. Myslel jsem si, že když ovládám systém uživatelsky, určitě zvládnu sdílet obsah ve velkém a nebude problém ostatní přesvědčit, aby mi v tom pomohli.
Opak byl pravdou. Je to prostě obchod a nic tu není zadarmo. Rozhoduje kvalita a musíš si vytvořit vlastní aktivní publikum.
Máš nějaké sponzory, nebo vše děláš jen na vlastní náklady?
Vše dělám na vlastní náklady, ale je pravda, že občas nabídnu možnost reklamy v jednotlivých videích. Je to prostě podnikání jako každé jiné. Musíš do toho investovat hodně úsilí, času a nervů. Bez takového přístupu člověk nemůže vlastní projekt rozjet.
Jsi velmi mladý a už vytváříš pořad na profesionální úrovni. Máš nějaký vzor ve světě showbyznysu? Existuje talkshow, které by ses chtěl přiblížit?
Díky, ale profesionální to zdaleka není. Vzorů mám strašně moc, protože mě úspěšní lidé naprosto pohlcují. Na každém člověku mě fascinuje něco jiného, takže mám řadu vzorů. Největším je pro mě Marek Eben. Věnovat se pořadu 14 let a mít za sebou 500 hostů… Je mým idolem.
A kam bys chtěl pořad do budoucna posunout ty sám?
Baví mě to tak, jak to dělám. Líbí se mi to. Rozvíjet to chci, moc si to přeji. Nevím, kam až se to dostane, nechávám tomu volnost. Doufám, že se mi povede vybudovat tak kvalitní pořad, že mi diváci budou dělat reklamu sami mezi sebou.
Tomášovi moc děkujeme za rozhovor a držíme mu pěsti při natáčení dalších dílů! Sledujte Tomáše na Youtube a na Facebooku.
Tento článek/rozhovor vyšel před 11 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 2 týdny
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |