Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Tři čtvrtiny českých e-shopů běží na platformě Shoptet. Dohromady jich je už bezmála 30 tisíc. Firma postupně expanduje i do zahraničí a přišla s řadou novinek, jako je například Shoptet Premium – řešení pro náročnější e-shopy, které potřebují úpravy na míru.
Vedení firmy v dubnu převzal Samuel Huba, který ve funkci CEO nahradil spoluzakladatele Shoptetu Miroslava Uďana. Firmě se i v malém českém rybníčku daří růst a prosperovat, ale postupem času už přerůstá pověst krabicového řešení pouze pro malé e-shopy. Stále více cílí i na větší firmy, a to nejen v Česku.
V tomto rozhovoru jsem si s novým ředitelem Shoptetu povídal o aktuální strategii firmy, její budoucnosti a produktech, kterým teď věnuje svou energii. Rozhovor najdete i v našem podcastu.
Máme pro vás spoustu rozhovorů se zkušenými e-shopaři. Inspirujte se jejich přemýšlením nad byznysem.
Inzerce | Chci tu být také
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.