Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Tuto epizodu jsem připravil exkluzivně pro mé předplatitele. Mezi nimi jsou majitelé firem, freelanceři, manažeři a spousta dalších. Vzdělávejte se s nimi. Stojí to pár stovek a Vy získáte spoustu cenné insipirace.
nebo se přihlaste
Jednou z mých misí je přinášet posluchačům zajímavé pohledy na budoucnost. Zpovídám proto zkušené podnikatele a odborníky, kteří mají detailní vhled do svých oborů a mohou nám předat inspiraci, díky které své firmy na budoucnost připravíme a budeme z ní těžit.
Inzerce | Chci tu být také
Michal Illich patří mezi nezkušenější české internetové podnikatele. V roce 2002 naprogramoval webový vyhledávač Jyxo a v minulosti velmi populární blogovací platformu Blog.cz. Obojí v roce 2008 za více než 100 milionů korun prodal tehdejší společnosti CET 21 provozující například TV Nova.
Od té doby se věnuje investování. Své peníze vložil například do známé konference WebExpo, ale jeho hlavním projektem je něco jiného – letadlo s hybridním pohonem. To vyvíjí v rámci společnosti Zuri, které dnes věnuje nejvíce času.
Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.
nebo se přihlaste
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.