Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Tradice je spojená s oblibou. V podnikání je ovšem třeba správně načasovat potřebné změny, aby vám takzvaně neujel vlak. Aktuální je například přesun na platformu mobilních zařízení. Co vše lze v této branži realizovat?
Kamenné podnikání se postupem času, kde jen to bylo možné, přesunulo do oblasti internetového byznysu. Od rezervací hotelů, nákupu oblečení či vánočních dárků, postupem času až po nákup obědů nebo samotných potravin, vše se začalo realizovat online. V poslední době se díky rozšíření chytrých telefonů začal svět médií a obchodu, ale i třeba zábavy, přesouvat díky nepřebernému množství aplikací do relativně menšího prostředí obrazovek v ruce. Tomu se muselo přizpůsobit takříkajíc vše zobrazované, aby jednoduchost ovládání na mnohem menším prostoru byla uživatelsky přístupná a přitom nabídla stejnou paletu možností, jako původní verze pro velké monitory počítačů.
Netrvalo dlouho a místa ke stažení aplikací ať již Google Play nebo třeba AppStore byly zahlceny nepřeberným množstvím placených i bezplatných aplikací, mezi nimiž se o velkou část postaraly hry. Herní průmysl nabyl v posledních letech na obrovských rozměrech, přičemž dříve velmi oblíbené počítačové hry se s příchodem konzolí dostaly na druhé místo a zažívají tak často znovuzrození právě v sekci mobilních her. Jak si ovšem hry zajistí v této mase možných alternativ svou pozici na výsluní? Jednoduše jdou s dobou a neustále se snaží svým zákazníkům nabídnout něco navíc oproti konkurenci.
Skvělým příkladem této bitvy o místo na samém vrcholu jsou strategické fantasy hry, při jejichž výběru strávíte klidně hodiny, než v seznamu vůbec dojedete k poslední. Jednou z vůbec nejúspěšnějších je v tomto ohledu finská společnost Supercell, která se postarala mimo jiné o hru Clash of Clans. Ta je na trhu již tři a půl roku a stále má více než sto milionům hráčům z celého světa co nabídnout. Pravidelné aktualizace rozšiřují herní svět a postupem času přidávají možnosti jak do obrany vlastní vesničky, tak do útoku proti jiným hráčům online světa.
Inzerce | Chci tu být také
Poslední velká aktualizace přišla na sklonku loňského roku, kdy se do hry dostala nová úroveň hlavní budovy rozšiřující tak znovu repertoár obranných budov či přidávající do hry třetího hrdinu. Tento tah byl dlouho očekávaný a setkal se mezi uživateli s velkým úspěchem.
Stejně pozitivně pak byla přijata také herní aplikace od PokerStars. Tradiční značka ve světě karetních her si vybudovala dobrou pověst zejména díky široké paletě pokerových her nabízených v internetovém prostředí. To se nedávno dramaticky rozšířilo, když v rámci aktualizace přidali vývojáři sekci kasino. Tím se více než zdvojnásobily možnosti her i v odlišných oblastech a to nejen karetních. S oblibou se setkal blackjack, americká varianta oko bere neboli jedenadvacet, která odkazuje na tradiční americká kasina.
Ještě atraktivnější pak je ovšem nová sekce rulety, která je precizně zpracovaná a snadné uživatelské prostředí dokáže vtáhnout uživatele do hry, což v případě mobilní verze potvrzuje již více než 10 milionů uživatelských stažení či návrat spících hráčů zpět k aktivnímu hraní. Kromě tradiční varianty je navíc k dispozici také varianta double ball, která umožní současné zapojení více hráčů. Ještě lepší dojem se podařilo vytvořit například na platformě Apple TV, kde se PokerStars zařadil mezi vůbec první tvůrce vlastních herních aplikací do tohoto interaktivní systému s logem nakousnutého jablka sloužícího pro zpestření volných chvil u televizních obrazovek.
Dalším skvělým příkladem, který vedl k zisku velké popularity u fanoušků, si připsala společnost First Touch s fotbalovým simulátorem Dream League Soccer. Hra je z pohledu jednoho hráče, tedy vaší postavy, se kterou prožíváte kariéru a hrajete jednotlivá utkání. Srdce hráčů si získal mimo jiné díky nenáročnosti na hardwarovou výbavu. I na slabších strojích tak bez většího otálení můžete svého hráče prodávat mezi světově věhlasnými týmy, za které potom hrajete ligová či pohárová utkání a postupem času dostanete svou postavu i mužstvo až na samý vrchol. I přes tuto jednoduchost se hra prezentuje rychlým načítáním s bezchybnou funkcí a téměř neomezenými možnostmi herního vyžití.
Silnou konkurenci ve fotbalovém prostředí pak nabízí klasika od Electronic Arts s názvem FIFA, která však často sklízí kritiku kvůli nespolehlivosti své aplikace, nemluvě o více než desetinásobnému nároku na uložiště. I přesto se zejména díky licencím na nejznámější hráče a světově proslulé fotbalové týmy drží mezi sportovními fandy na samém vrcholu. Svůj podíl na tom má také původní hra FIFA vydávaná pro počítače od začátku devadesátých let.
Hra tak představuje perfektní příklad skvělé adaptace na aktuální požadavky trhu. K původní počítačové verzi se brzy přidaly verze pro herní konzole, aby se po více než dvaceti letech na trhu objevila i v mobilní verzi, která prošla také nejednou aktualizací a poslední verze FIFA 15 se řadí mezi smetánku sportovních her.
Je tedy zřejmé, že nejen herní svět, ale celá oblast obchodu musí výrazně rozšířit své spektrum působnosti. Díky internetu došlo k dramatickému rozvoji byznysu, který se však postupem času rozpoltil na několik odvětví, mezi nimiž má i to mobilní svou nezastupitelnou roli. Oproti klasickým desktopovým verzím má však jistá specifika, zejména tedy menší prostor pro zobrazení, kladoucí zvýšené nároky na poskytovatele. Ti musí nabídnout maximální koncentraci všeho důležitého v jednoduchých škatulkách se snadnou orientací a přitom neopomenout nic, co by zákazník mohl oproti původním počítačovým verzím postrádat. Zároveň je však třeba neusnout na vavřínech a stále držet aktualizacemi a doplňováním krok s dobou, protože konkurence nikdy nespí.
Tento článek/rozhovor vyšel před 8 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Tento článek je komerčním sdělením našeho inzerenta. Redakce proto za jeho obsah a informace a nabídky v něm uvedené nijak neodpovídá.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Před 3 dny
Před 1 týdnem
Před 2 týdny
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |