Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Na české kempařské scéně se objevil nový projekt. Má za úkol spojovat kempaře všech věkových skupin. Je to nový agregátor, kde mohou majitelé (nejen) karavanů vložit inzerát a kde mohou lidé toužící po dovolené najít vhodný karavan, obytný vůz, nebo třeba pozemek, který jim tuto dovolenou umožní. Dnes tu máme jednatele projektu Hledám karavan Martina Stanovského a položili jsme mu několik otázek.
První otázka na tělo: Proč by si kdokoliv měl vybrat váš projekt, když tu jsou ostatní agregátory?
Portál Hledamkaravan.cz je tu od toho, aby tam majitelé vyvěsili své obytné vozy, nebo třeba karavany. Naše služba se liší od podobných služeb tím, že nechceme procentuální provizi. Stačí nám symbolický poplatek. A není to marketingový trik, jde o částku ve výši 2,45 Kč za každý den, kdy je inzerát na našem webu. Tato částka se většinou splatí po jedné úspěšné výpůjčce.
Proč si zákazník prostě neudělá vlastní inzerci?
Inzerce | Chci tu být také
Nikomu nebráníme v tom, aby se vydal touto osamělou a nejistou cestou. Nelze však zaručit, že inzerci uvidí dostatek relevantních lidí. Je lepší to nechat na někom, kdo se vyzná jak v karavanech, tak v marketingu. Zařídíme veškerou údržbu stránek a příliv zákazníků, kteří touží po dovolené.
Náš agregátor je vhodný také pro půjčovny, které už mají vlastní webové stránky. Bude to pro ně užitečný doplněk, který jim pomůže sehnat nové zákazníky. Pro jednotlivce, kteří vlastní například jedno obytné auto, bude náš portál pravděpodobně jediným komunikačním kanálem, nebudou se muset starat o vlastní webové stránky a jejich propagaci.
Jak zajistíte, že na stránkách bude dost lidí, a že se to vlastně majiteli karavanu vyplatí?
Naše společnost staví na spolupráci marketingové agentury Stanovský consulting & marketing s.r.o. a půjčovny a prodejny karavanů Life Style Camper s.r.o. Do přípravy marketingové strategie šla spousta času a úsilí, celý náš tým pracoval po několik dlouhých měsíců hlavně na projektu Hledám karavan. Navíc jde o marketingové vody, které moc dobře známe, v současnosti děláme marketing pro několik společností, které se zabývají právě karavany.
Tento projekt poznají desítky tisíc kempařů, lovců, myslivců a jiných členů relevantních cílových skupin.
A nejdeme do toho jen se zkušenostmi, pro rok 2021 plánujeme použít přes 500.000 Kč na marketingové účely.
Jak u vás probíhala příprava na tento projekt?
Věříme, že kouzelník by nikdy neměl vyjevit podstatu svého kouzla, nicméně provedli jsme podrobný rozbor konkurence, analyzovali jsme a definovali jsme několik cílových skupin a na základě informací, které jsme extrahovali z minulých projektů i z nových statistik jsme vytvořili plán postupu na mnoho měsíců dopředu.
To zní složitě. Co vás vůbec dovedlo k tomuto projektu? Proč karavany?
Začalo to jednou firmou, pro kterou jsme měli vymyslet jméno. Byla to půjčovna karavanů. Poté jsme začali dělat kampaně, webové stránky… a z jedné firmy s karavany byly dvě, pak tři… a jednou z těch firem byla právě půjčovna a prodejna karavanů Life Style Camper.
Nedlouho poté naše kolegy z Life Style Camper napadlo, že na českém trhu chybí nějaký agregátor, který opravdu vychází vstříc zákazníků. Nejen těm, kteří chtějí vyrazit, ale také těm, kteří dobrodružství chtějí dopřát.
Ono to totiž není jen tak, pronajmout karavan. Marketing stojí nemalé peníze a tyto výdaje bývají příliš i pro specializované půjčovny, natož pro jednotlivce.
A my jsme se rozhodli, že je v tomto snažení podpoříme a vytvořili jsme tým. .
Vyskytl se však malý háček… a ten háček měl otestovat, jestli na to opravdu máme…
Jaký háček?
Mnoho marketérů dělá zásadní chybu. Investují hodně času do toho, aby znali uživatele produktu, koncového zákazníka. Neznají však produkt samotný očima právě tohoto zákazníka. My jsme tuto chybu prolomili a zjistili jsme, že tohle je něco, co chceme dělat. Vyjel jsem na výlet s rodinou, bylo to super a opravdu se nám to líbilo, projeli jsme skoro celé Česko a také část Rakouska, získali jsme hodně super fotek a ještě více hezkých zážitků. To nás ještě utvrdilo v tom, že tento projekt má smysl. Řekli jsme si, že chceme tyto skvělé zážitky dopřát i ostatním.
A zpátky k vašemu webu. Co tam je pro někoho, kdo nevlastní obytný vůz, nebo karavan za bůhvíkolik?
Najde tam širokou nabídku obytných vozů, karavanů, obytných dodávek ale i pozemků. Pokud chce někdo relaxovat a vyrazit do přírody, užít si svobodnou dovolenou, tak tam určitě najde, co potřebuje. Navíc je to vše v uživatelsky příjemném kabátě, jsou tam filtry a celý web je testován, aby byl co nejvíce uživatelsky přívětivý.
Široká nabídka? Teď tam toho moc není.
Jsme mladým projektem a věříme, že se to změní, je to něco, s čím jsme předpokládali. V současné době jsme v zahajovací fázi, většinu naší energie soustředíme do získání inzerentů. Zároveň však začínáme i další fázi, kde startujeme kampaně, které prostřednictvím Facebooku, Instagramu, Googlu, Seznamu a jiných mediálních kanálů osloví desítky tisíc kempařů a jiných relevantních skupin. Steve Jobs nezačal chodit po pódiu v černém triku a s novým revolučním modelem chytrého telefonu v roce. Začal v ušmudlané garáži se svým kamarádem a jediné, co měli, byly jejich nápady a sny.
Co plánujete do budoucna?
Máme rádi české karavanisty a kempaře, nicméně se nechceme zastavit u hranic naší české kotliny. Věříme, že naše služby můžou pomáhat nejen u nás, ale i v zahraničí. Chceme spojovat kempaře na mezinárodní bázi, plánujeme další jazykové mutace a podobné kroky potřebné k tomu, abychom vytvořili nejen agregát, ale také the aggregator, ein Aggregator a el agregador.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Před 2 týdny
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |