Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
WarFriends, Mega Dead Pixel, Tiny Miners nebo třeba LETZ Match! To jsou hry, které vyvinulo pražské vývojářské studio About Fun. Jeho zakladatel a ředitel Petr Vodák byl hostem rozhovoru pro Mladého podnikatele.
Denně vychází na světlo světa zhruba 500 mobilních her. Některé hry se hrají i celé roky a hráči jsou schopni v nich utratit i milióny korun. Prorazit s vlastní hrou je nesmírně těžké a velkou roli v tom hraje i náhoda. Nikdo třeba neví, co udělat pro to, aby vaši hru propagoval sám Apple nebo Google, u kterých hráči hry nakupují.
Když About Fun novou hru vydá, aktualizuje si Petr Vodák App Store snad každých 5 vteřin. Vývoj hry může trvat i dlouhé roky a náklady na její provoz v čase rostou – zdaleka to není tak, že vytvoříte hru, vydáte ji a máte vystaráno. Ta skutečná práce – práce analytiků a dalších lidí – teprve začíná.
V našem dnešním rozhovoru zjistíte, co se skrývá za hrami, jako jsou Angry Birds, a jak se už dnešní herní svět přizpůsobuje individuálním potřebám hráčů v reálném čase, když zrovna sedí třeba na záchodě a hrají (ano, i to, kdy hráči hru hrají, je důležité). Co je základem úspěchu mobilní hry a jak se na ní dají vydělávat peníze? Poslechněte si náš rozhovor s Petrem Vodákem.
Inzerce | Chci tu být také
Tento článek/rozhovor vyšel před 7 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Předevčírem
Před 1 týdnem
Před 1 týdnem
Před 2 týdny