Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Před několika dny se stal Petr Koubský ředitelem iCollege – vzdělávací akademie, která své studenty učí podnikat na internetu. Dá se ale něco takového naučit? Existuje recept na úspěch? A proč se na iCollege neučí online marketing?
Petr Koubský je spoluzakladatelem iCollege, za kterou vedle něj stojí např. Jan Barta, Oldřich Neuberger, Ondřej Bartoš a řada dalších lidí. Petr také vydává magazín 067.cz, spoluzakládal a vedl Softwarové noviny a časopis Inside a vedle různých konferencí přednáší i na KIT VŠE a FF UK.
Na stránkách iCollege stojí zajímavá věta: „Úspěšné podnikání není kouzlo, štěstí ani výsledek zázračného talentu. Je to především řemeslo, kterému se lze naučit.“ Zajímalo mne proto, zda se podnikání dá naučit a zda existuje recept na úspěch.
Značnou část rozhovoru jsme ale bavili i o neúspěchu: „Neúspěch se v České republice hodnotí stále ještě dost přísně. Bývá stigmatizující. A nejenom z hlediska okolí. Všichni máme přehnaně silný pocit, že se o nás okolí zajímá. Většině lidí jsme úplně lhostejní a když na chviličku ne, tak te zájem rychle pomine,“ zněla jedna z Petrových odpovědí.
Inzerce | Chci tu být také
Petr Koubský & iCollege:
Tento článek/rozhovor vyšel před 8 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 4 měsíce