Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
„Máme nejúspěšnější rok za 5 let,“ říká šéfredaktor českého Forbesu Petr Šimůnek. Těmi 5 lety navíc myslí celou existenci časopisu, který se svými kolegy vybudoval od nuly. Co za tím úspěchem stojí, jak Forbes vybírá nová témata a jak funguje jeho byznys?
Petr Šimůnek v minulosti působil jako šéfredaktor Hospodářských novin. Prošel i redakcí MF DNES a moderoval pořady na TV Prima, Frekvenci 1 a dnes v České rozhlase Plus. V roce 2011 společně s kolegy založil českou verzi světově úspěšného časopisu Forbes, jehož je šéfredaktorem dodnes.
V rozhovoru jsme rozebírali, proč je Forbes tak úspěšný, jak redakce vybírá nová témata nebo co vše dokáže nabídnout svým inzerentům. Zabrousili jsme ale i do tématu úspěchu – zajímalo mě totiž, co se Petr naučil od stovek úspěšných lidí, se kterými se dosud setkal.
Inzerce | Chci tu být také
Tento článek/rozhovor vyšel před 8 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 3 roky