Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
V Creative Docku původně vytvářeli nové projekty pouze pro své klienty. Typicky za nimi přišla například banka, která potřebovala pomoct s rozjezdem nějaké nové služby, a Creative Dock jí s tím pomohl a celý projekt pro ni připravil na klíč.
Jenomže to Creative Docku přestalo stačit. Začali hledat další zdroj příjmů a způsob, jak uplatit svoje know-how. A tak začali investovat do vlastních projektů, které už neřídí jejich klienti, ale za které nesou plnou zodpovědnost.
Ne vždy je dokáží zafinancovat sami, a tak pro ně hledají investory. O tom, jak postupovat, když hledám investora, jsem si povídal s partnerem Creative Docku Miroslavem Esserem. Zajímalo mě, co na investory funguje nejlépe, co chtějí nejčastěji slyšet a jak je začínající podnikatel může získat pro svůj nápad na podnikání.
Celý rozhovor je k přehrání i v našem podcastu o podnikání.
Inzerce | Chci tu být také
Řadu investorů jsme již v našich rozhovorech měli šanci vyzpovídat. Pokud tedy investora právě hledáte, máte super příležitost zjistit, jak ho efektivně oslovit a co si pro něj připravit, abyste zvýšili své šance na úspěch:
Poslechněte si také více o startupech v ČR nebo startupech na Slovensku. Možná vás také bude zajímat podnikání v USA nebo vývoj aplikací. Každý týden pro vás připravujeme nové rozhovory o podnikání na internetu, tak nás neváhejte sledovat.
Tento článek/rozhovor vyšel před 6 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 3 měsíce
Před 5 měsíců
Před 5 měsíců