Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Tuto epizodu jsem připravil exkluzivně pro mé předplatitele. Mezi nimi jsou majitelé firem, freelanceři, manažeři a spousta dalších. Vzdělávejte se s nimi. Stojí to pár stovek a Vy získáte spoustu cenné insipirace.
nebo se přihlaste
Dominik Nábělek patří mezi nejvýraznější tváře české e-commerce scény v oblasti módy. Založil e-shop s pánskou módou Stylovej.cz a značku DON LEMME, která je i pro ženy. Loni dosáhl tržeb 44 miliónů korun bez daně.
Inzerce | Chci tu být také
Často se na něj obrací lidé s otázkou, jak se vytváří vlastní módní značka, ale Dominik je podle svých slov od takového podnikání spíš odrazuje. Nemůže za to jen silná konkurence, ale také například vysoké náklady na marketing, které neustále rostou. Vytvořit kolem vlastní značky auru, díky které ji lidé budou chtít nosit, navíc není vůbec jednoduché.
Podnikat v módě není jen o módě samotné. Dominik například neví o žádném svém konkurentovi nebo jakékoliv jiné české módní značce, která by dosahovala profitability. Ve vlastní firmě přitom pracuje s maržemi kolem 60 %.
Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.
nebo se přihlaste
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 11 měsíců
Před 1 rokem
Před 2 roky