Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Většina populace vidí za úspěšnými lidmi jejich štěstí, vrozené umění mluvit, dobrý vzhled, vystupování, lepší výchovu v dětství a studijní znalosti. Ale není tomu tak. Vše co mají oni, se můžete naučit i vy. Rozdíl je totiž v myšlení podnikatele a řadového zaměstnance.
V první řadě jsou to zvyky. Dopřáváte si v barech dobré pití, v restauracích drahá jídla, jezdíte hodně autem a vybíráte si drahé oblečení? Vezměte si raději jídlo z domova a do práce jeďte busem. Zvyk šetřit je nezbytný, i když zrovna nemáte na co. Ukládejte procenta z vašich příjmů a veďte si samozřejmě vlastní účetnictví. Podnikatel bez vlastního kapitálu je jako jezdec bez koně. Znáte, když vám z peněženky nějak rychle mizí peníze? Můžete si být jistí, že zaznamenáváním vašich výdajů se utrácení zredukuje a zase bude více peněz na spoření.
Dělat více než za kolik vás platí je investice. Víte, proč vám lidé dávají dárky? Protože je chtějí od vás také. Tento princip se používá i v práci. Když má šéf povýšit zaměstnance, vybere si toho nejpilnějšího, který toho pro podnik dělá víc, než by měl a snaží se věci zefektivňovat. V podnikání to platí dvojnásob. Prvních pár měsíců vedení své firmy budete vynakládat maximální úsilí za minimální finanční odměnu pro vás.
„Jó dneska už to nejde. Je jiná doba,“ říkají všichni. Dnes je nejlepší doba za posledních 100 let. Ohlédneme-li se do brzké minulosti, tak vidíme, že za dob Sovětského svazu nešlo podnikat vůbec a během světových válek jen stěží. To, že se nedá už vymyslet nic nového, je hloupost. Doba se mění, jsou jiné trendy, zvyky a kultura. Po revoluci k nám začali expandovat zahraniční byznysmeni chemicky upravované potraviny. Čechům se to zalíbilo, obzvláště když objevili v dnešním rychlém světě instantní jídla. Teď se vše obrací a my máme rádi bio potraviny nejlépe z farmářských trhů. Móda v oblékání se přeci také neustále mění a vrací ke starým trendům.
Inzerce | Chci tu být také
„Lidé okolo mě mají prostě více štěstí,“ také není pravda. Neúspěšní lidé sedí doma a čekají, až jim štěstí padne do klína. Za štěstím se musí jít. Když je muž velmi úspěšný u žen, je to tím, že má štěstí? Musel nejdříve trapně oslovit stovky dívek, než s nimi začal mít to „štěstí“. Stejně tak získání bohatství není samotné štěstí, ale je za ním dlouhá a namáhavá cesta.
Rozdíl mezi člověkem, který si přeje být bohatý, a tím, který touží být bohatý, je ten, že ten první žije běžným životem a čeká, až jeho život něco zásadně změní. Oproti němu druhý již dnes začne vymýšlet jak toho dosáhnout a okamžitě odkládat peníze stranou. Je důležité mít konkrétní dlouhodobý cíl. Když mám být bohatý, tak už vím jaký domek a auto si za 10 let koupím. Když nad tím nebudu přemýšlet teď, tak mě to za 10 let překvapí a zrovna nebudu mít žádné peníze.
Při jednom výběrovém řízení nebyl muž na pozici přijat, protože si ředitel všiml, že má špínu za nehty. Tak jak člověk pečuje o sebe a své zdraví, tak je pečlivý i v práci. Proto jsou tak veliké rozdíly ve vizáži obyčejných a vysoko postavených lidí. Z oblečení věnujte zvláštní pozornost botám. Ty obvykle o člověku prozradí mnoho.
Studium je jedna z nejdůležitějších věcí. Avšak jen zlomek toho co bychom měli vědět, pochází ze školy. Zaměstnanci lpí na škole, protože ta je dovede přesně tam, kam chtějí. Do zaměstnání. To ale není náš případ. Nechcete-li přemýšlet jako zaměstnanec, hledejte informace i za hranicemi školy. Knihy, přednášky, audio nahrávky, informační weby, diskuzní fóra a samozřejmě promítnout to vše do praxe. Dělejte jen ty věci, které jsou v souladu s vašimi životními hodnotami. Máte-li jako jednu z životních hodnot peníze, pak hledejte způsob jak je získat a neočekávejte, že zbohatnete v zaměstnání. Takže pokud vás ve škole učí něco, co se vám hodí k podnikání a přinese to peníze, je to dobře. Pokud ale člověk studuje jen kvůli titulu, je to jen obyčejný zaměstnanec, který chce s titulem získat lepší místo v práci.
„Narodil jsem se do chudé rodiny a je mi souzeno být chudý“, zní další výmluva prostého člověka. Je to ale pro něj větší motivace začít něco dělat. Člověku z chudších poměrů pak dělá mnohem větší radost, když v prvním měsíci svého podnikání vydělá pár stovek korun, než tomu, kdo je zvyklý je pravidelně dostávat od svých rodičů a neobtěžuje se s nějakým podnikáním ani namáhat. Lidé z bohatších rodin jsou mnohdy tak zvyklí utrácet, že už nedokážou snížit svou životní úroveň na úkor založení vlastní firmy.
Tento článek/rozhovor vyšel před 13 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Vlastní začínající značku oblečení pro freestylové sportovce. Zajímá se o psychologii v podnikání a osobní rozvoj.
Před 7 hodin
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |