Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Pokud vám vadí, že se většina konferencí pro podnikatele koná v Praze, můžete se začít radovat. Podobně jako v roce 2013 se i letos v Ostravě koná v pořadí již druhý ročník Bigthinking Business Inspiration, který tentokrát svým posluchačům poradí, jak dosáhnout globálního úspěchu.
Bigthinking Business Inspiration organizuje Jiří Kratochvíl a Jan Černý. První jmenovaný nám už před více než rokem prozradil, že by společně rádi „změnili zajetou tezi, že akce se zajímavými osobnostmi z oblasti obchodu nebo marketingu se konají jen v Praze“. A nezačali nikým neznámým – na jejich předloňské premiéře vystoupil Tomáš Čupr, Oliver Dlouhý a Ondřej Bartoš.
Letos tomu bude ale trochu jinak. Jména osobností nebudou tak zvučná, protože stojí v pozadí svých úspěšných firem a projektů, což je právě podle pořadatelů Kratochvíla a Černého cílem tohoto ročníku: „Zatímco v roce 2013 jsme chtěli ukázat osobní příběh podnikatelů k aktuálnímu úspěchu, tak letos jsme to obrátili a chceme ukázat spíše tu firemní stránku úspěchu. Tedy třeba co to znamená dělat globální projekt, jak na něj, jaké to je získat investici, co vám to přinese nebo naopak vezme a jaké to je dělat business s investory v zádech.“
Všechny 4 doposud ohlášené spíkry spojuje jedno – reprezentují rozjeté nadnárodní projekty. Jedním z nich je Videoflot.com, který v polovině loňského roku dostal investici 30 milionů, jež jim měla pomoci s expanzí do USA. I o tom, zda se jim to povedlo a jak se získanými penězi naložili, bude mluvit CEO firmy David Spáčil.
Inzerce | Chci tu být také
Chybět nemůže ani Skypicker.com Olivera Dlouhého, který nám například popsal, jaké to je získat milionovou investici a vydělat mrtě peněz. Na konferenci ale nebude mluvit on, nýbrž provozní ředitelka firmy Lucie Brešová, která je Oliverovou pravou rukou.
Druhým mužem do party je Roman Šula, CEO JetSurf.cz. Ten na trh přišel s ultratenkým surfem, který je poháněn vlastním spalovacím motorem. Zrealizovat takový projekt mu trvalo téměř 8 let a na konferenci se zaměří na to, jak si vytvořit vlastní segment podnikání a jak prodávat produkt, který je úzce profilovaný, a navíc jej prodávat celebritám světového formátu.
A poměr mužů a žen vyrovná CEO cestovatelského portálu Tripomatic.com Barbora Nevosádová. Její řeč bude hlavně o tom, jak vést firmu a jak o ní vůbec přemýšlet. Třeba se dozvíme, co stálo za úspěchem portálu, jehož aplikaci si měsíčně stáhne 200 tisíc lidí.
Jako loni je náš magazín i letos mediálním sponzorem konference. Ta je vhodná nejen pro začínající podnikatele, ale i pro zkušené profesionály, kteří chtějí získat novou investici a třeba i nalézt novou příležitost a inspiraci. Vstupenka v předprodeji stojí jen 399 Kč a vše se koná v Podnikatelském inkubátoru v Ostravě Porubě, 28. 2. 2015 od 13 hodin.
Tento článek/rozhovor vyšel před 10 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 4 dny
Před 1 týdnem
Před 2 týdny
Před 2 týdny