Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
V předchozích dílech o venkovní reklamě jsme si povídali o tom, zda jsou billboardy mrtvé a jaká je cena billboardů. Dnes si povíme o tom, jak by měly efektivní billboardy vypadat a jak k jejich tvorbě přistoupit.
Společně s Martinem Chytrým jsme pro vás připravili již několik rozhovorů o venkovní reklamě:
Rozhovory si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání.
Pravidla pro tvorbu grafiky na billboard:
- Reklamní sdělení:
- jeho délku přizpůsobit času, který člověk má ke shlédnutí plochy – ideálně 6 slov nebo méně
- má mít pouze jediný a jednoduchý cíl
- nejčastěji firemní slogan, popis slevové akce (2 za 1), benefit výrobku, výzva k akci (Přijďte!/Jeďte tudy)
- konzistentní volba slov jako v kampaních v dalších mediatypech (např. v reklamě v rádiu/na firemním webu)
- Kontaktní údaje:
- pouze jeden – ideálně snadno zapamatovatelná www stránka
- ne telefonní číslo – nikdo si jej nezapamatuje
- Písmo:
- velikost textu dostatečně velká, aby bylo čitelné i z dálky
- jednoduchý font, bez ozdobných prvků
- obrázek – upoutá, zvyšuje efektivitu reklamy. Musí ale být relevantní k sdělení!
- firemní logo – dostatečně velké
- barvy: výrazné, kontrastní, veselé
Co přitahuje k billboardu pozornost?
- nástavby – obrázek vystupuje z reklamní plochy; kreativní řešení zaujme
- vtipná, chytrá reklama
Více o informací o formátech venkovní reklamy, a tipů jak si vybrat ten správný, najdete v Průvodci venkovní reklamy.
Inzerce | Chci tu být také
Tento článek/rozhovor vyšel před 6 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 2 týdny