Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Přinášíme další rozhovor s Martinem Chytrým z portálu mojeBillboardy.cz. Tentokrát si povídáme o tom, kam umístit svou venkovní reklamu tak, aby byla co nejefektivnější a pomohla nám naplnit naše cíle.
Martin Chytrý doporučuje:
Abychom si mohli vybírat z co nejširší nabídky volných ploch, je dobré billboardy rezervovat ideálně 3 měsíce před začátkem kampaně. Každá billboardová agentura provozuje jiné plochy. Proto je dobré poptat více agentur současně – tak si budete moci vybrat z více možností. Nejlepší je poptat na mojeBillboardy.cz, kerý sdružuje nabídku desítek billboardových agentur. Umožňuje snadný výběr z tisíců reklamních ploch přehledně na jednom místě, a rychlé srovnání cen napříč celým trhem.
Pro efektivitu větší kampaně je důležité rovnoměrné pokrytí cílového města / území: zajistit, aby někde nebylo ploch na jednom místě mnoho a jinde žádné.
Inzerce | Chci tu být také
Více o informací o správném umístění reklamních ploch, a tipů jak je zamířit na vaši cílovou skupinu, najdete v Průvodci venkovní reklamy.
Tento článek/rozhovor vyšel před 6 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 2 týdny