Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Často nám vyčítáte, že se až příliš věnujeme online marketingu a zapomínáme na reklamu ve světě mimo internet. Přinášíme vám proto první díl seriálu o venkovní reklamě, který budeme natáčet společně s Martinem Chytrým z mojeBillboardy.cz.
Začneme tím, jak na tom vlastně venkovní (nebo také outdoorová) reklama je. Často se říká, že je mrtvá a že nefunguje. Zejména po zákazu billboardů u dálnic. Je to pravda a kdy se vůbec vyplatí do venkovní reklamy investovat?
Také jsem se Martina zeptal na to, proč by dnes firmy měly investovat do venkovních reklamních ploch, které se v porovnání s online marketingovými nástroji nedají v podstatě vůbec měřit a vyhodnocovat.
V dalších dílech, které budou vycházet každých 14 dní, se dozvíte třeba to, jak vypadají skutečně efektivní billboardy, kam je ideálně umístit a pro jaké marketingové kampaně se vyplatí nejvíce.
Inzerce | Chci tu být také
Při nasazení venkovní reklamy platí stejná pravidla jako u jiných druhů marketingu: musím především vědět kdo je moje cílová skupina a s jakým sdělením ji chci oslovit.
Více o informací o tom, proč a jak zařadit billboardy do vašeho marketingového mixu najdete v Průvodci venkovní reklamy.
Tento článek/rozhovor vyšel před 6 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.