Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Blíží se Vánoce a mnoho studentů bude chtít volný čas využít k vydělání nějakých těch kaček. Mnoho z nich se rozhodne pracovat v obchodech, sedět za pokladnou, třídit zboží do regálů nebo servírovat někde jídlo. Jsou to jedny z mnoha možností. V dnešním článku si ale řekneme, jak si vydělat na internetu a nepotřebovat k tomu vůbec žádné znalosti…
Když se řekne „práce na internetu“, mnoho lidí si vybaví programátory, grafiky, webmastery a další. Už si ale neuvědomují, že internet „netvoří“ jen tito lidé ale mnoho dalších. Grafici tráví měsíce a roky svého života učením se v grafických programech, v nichž následně nakreslí krásný web, který programátoři převedou do kódu a zprovozní. Webmasteři řídí svoje weby, budují nové, případně zaměstnávají ty grafiky a programátory. Jenže ne každý webmaster se chce zabývat obsahem…
Psát umí každý, někdo i zajímavě. Získat pro svůj web kvalitní texty je dnes těžké. Z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, že „pisálků“ je snad nejvíce.
Funguje to jednoduše. Provozovatel webu (říkejme mu tedy webmaster) nemusí být člověk spravující celý web sám. Naopak, existuje velké množství webů, na nichž pracuje více lidí. Mluvíme o zábavných webech plných vtipů a videí, magazínech a dalším.
Inzerce | Chci tu být také
Webmaster svůj web vtipy samozřejmě neplní. Je pro něj časově úspornější zaměstnat nějakého studenta, který tuto práci vykoná. Studenta hledá z mnoha důvodů. Nebudeme si nalhávat, že neznalý student nedokáže svojí práci ocenit tak, jako člověk v oboru (v online podnikání) zběhlý. Studenti jsou tedy levnou pracovní silou, ale i tak si mohou vydělat i tisíce korun tím, že budou plnit weby videi z Youtube, vtipy z Facebooku a podobně…
To samé platí pro ostatní pisálky, kteří nechtějí weby plnit „tuctovým obsahem“, ale poskytnout něco zajímavější – vlastní texty. I na tomto webu pracuje několik studentů, kteří si ve volném čase přivydělávají psaním článků. Psát můžete recenze, vlastní úvahy, plnit diskuzní fóra, tedy jen jednoduše diskutovat, a tak dále. Možností je mnoho…
Plniči webů se nejčastěji uplatní na zcela nových webech a to i před jejich spuštěním. Kdo by dnes chtěl spouštět prázdný web bez vtipů, diskuzní fórum bez diskuze nebo něco podobného?
Jazyky jsou dnes metou lidstva. Čím více jazyků umíš, tolikrát jsi člověkem. Svět se postupně spojuje, angličtina je dnes známá snad všude. Překládat je tedy velice dobrou a žádanou prací.
Překladatele hledají nejen podnikatelé optimalizující svoje weby do více jazyků, ale i pro soukromé účely. Mnohdy stačí jen poptávka po překladateli, který dokáže přeložit jeden dopis, respektive email.
Překladatele hledají i odborné magazíny, jejichž obsah je velmi často převzatý z cizojazyčných webů. Překladatel si tak může vydělat nemalé peníze překládání zajímavých článků, případně videí, nahrávek a dalšího.
Na trhu je poptávka nejen po anglických překladatelích, ale i po německých, polských, japonských, španělských a dalších. Výjimkou není ani korektura slovenských textů.
Všimli jste si, že všechny internetové obchody mají svoje zboží popsáno? U každého produktu je několik řádků textu, jenž zákazníka informuje o kvalitě a vlastnostech dané věci…
Myslíte si, že to píší provozovatelé oněch obchodů? Nikoliv. Najímají lidi, s nimiž spolupracují, a ti jim zboží popisují, pokud však už není popsáno od výrobce.
Provozovatelé eshopů často hledají brigádníky na plnění svých obchodů. Potřebují lidi vyplňující název daného produktu, jeho popis, zařazení do správné kategorie, vložení fotky, informací a parametrů a další. Tyto informace sice poskytuje nejčastěji samotný výrobce, ten je ale do eshopů vkládat nebude, stejně jako provozovatel. Brigáda tak může spočívat v kopírování a vkládání!
Možností je daleko více. Vydělat si na internetu je dnes jednoduché. Sehnat brigádu rovněž, existují inzertní servery, ale i různá podnikatelská fóra, kde se poptávky po brigádnících objevují skoro každý den. Tak neváhejte a pusťte se do toho!
Tento článek/rozhovor vyšel před 13 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 5 dny
Před 2 týdny
Před 2 týdny
Před 2 týdny