Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Asi to nebude příliš velká nadsázka, když řekneme, že většina klientů neumí správně poptat svoje webové stránky. Neví, jaké materiály pro webdevelopery připravit, jak si stanovit cíle, kterých chtějí díky webu dosáhnout, a jak k jeho tvorbě nakonec přistoupit. A právě to se tým webdesignového studia Liquid Design snaží změnit.
Využívá k tomu nový projekt pojmenovaný JakJeToMožné.cz. V jeho rámci nabízí bezplatné konzultace všem, co potřebují pomoci s přípravou jejich webových stránek. Pomohou s tvorbou zadání pro webdevelopery, definováním celkové strategie a očekávání od nového webu, ale třeba i s výběrem bezplatných alternativ, které se na trhu nachází.
CEO studia Marek Čevelíček se tvorbě webů věnuje už přes 10 let a přiznává, že se situace na straně klientů příliš nemění. Sice jsou občas trochu vzdělanější, přesto ale často podceňují přípravu na tvorbu jejich webů, nedokáží zodpovědět základní otázky a utrácí peníze za věci, které jejich byznysu ve skutečnosti nepomohou.
Rozhodl jsem se proto Marka pozvat a zeptat se ho na nejčastější chyby, které u klientů při poptávání nových webů vidí, a doporučení, která by jim předal. Zjišťoval jsem ale i to, zda projekt JakJeToMožné.cz není jen vábičkou na nové klienty a co od něj firma vlastně očekává.
Inzerce | Chci tu být také
Tento článek/rozhovor vyšel před 8 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Předevčírem
Před 4 dny
Před 1 týdnem