Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Slevové kupóny jsou spolu s letáky snad nejčastějším marketingovým nástrojem v offline podnikání. Mezi online podnikateli se však objevují pochybnosti o užitečnosti a prospěšnosti slevových kupónů jakožto nástroje na podporu prodejů. Často se argumentuje tím, že požírají marži nebo, že jsou partnerské stránky, na kterých se kupóny propagují pouhými parazity bez přidané hodnoty, protože zákazníci tyto stránky navštěvují často až během objednávkového procesu, když spatří kolonku „Vložte slevový kód“.
Do jisté míry jsou tyto tvrzení pravdivé. Ano, každá dodatečná sleva snižuje zisk a tím i marži. Ne však každý odchod ze stránky během objednávkového procesu znamená, že byl návštěvník opravdu rozhodnutý objednávku dokončit. Samozřejmě dost lidí již bylo rozhodnuto nakoupit a pouze chtěla ušetřit, když spatřila kolonku umožňující jim ušetřit, ale mnozí z nich se také ke koupi rozhodli až poté, co našli slevový kupón, díky kterému jim cena připadala natolik neodolatelná, že museli prostě objednávku dokončit!
Weby agregující slevové kupóny do různých obchodů navštěvuje obecně spousta lidí a v České republice to platí dvojnásob, jelikož Češi slevy prostě milují. Pro zákazníka je výhoda kupónů jasně patrná a to jest sleva, kterou mohou většinou uplatnit na veškerý sortiment, ne jako tomu je například u slevomatů, které nabízí voucher pouze na konkrétní zboží nebo službu.
Proč byste je měli však využít jako obchodníci? Co vám to přinese? Návštěvnost a zákazníky! Pokud máte internetový obchod, tak je vašim cílem jistě prodej co možná největšího množství zboží. Z webů se slevovými kupóny přicházejí zvědavý návštěvníci, kteří jsou připraveni nakoupit. Stačí, aby se jim zalíbil nabízený sortiment, a v objednání jim už nic nezabrání. Navíc lidé, kteří slevový kupón při nákupu použijí a zjistí, že opravdu funguje, tak se o něj rádi podělí se svými přáteli a mohou vám tak přivést další zákazníky. Pokud by se k objednávce nerozhoupali, tak máte díky slevovému kupónu aspoň návštěvnost a tudíž i reklamu zdarma, jelikož spolupracující stránky propagující kupóny jsou odměňováni hlavně na bázi provizního prodeje.
Inzerce | Chci tu být také
Jak bylo výše uvedeno, tak část návštěvníků se vydává hledat slevové kupóny až během objednávkového procesu. Zde se pro vás objevuje šance, jak například přebrat zákazníka konkurenčnímu eshopu. Prodáváte sortiment, který je k nalezení v mnoha eshopech? Nabídněte zajímavou slevu a možná tak přeberete zákazníka své konkurenci.
Obtížná otázka, kterou si musí zodpovědět každý podnikatel, protože asi pro nikoho není dlouhodobě únosné využívat marketingový kanál, který si na sebe nevydělá. Při samotném vyhodnocování přínosů je však nutné vyhodnotit nejen samotný přínos kupónu pro množství objednávek, ale také co se počtu návštěvníků týká.
Slevové kupóny jako marketingový nástroj dlouhodobě využívá eshop s elektronikou Kasa. Jelikož to je eshop zaměřený na segment s nízkou marží, tak se rozhodl výši slevy podmínit minimální výší objednávky. Jednak tím kontroluje náklady spojené se slevovým kupónem, ale také částečně může navyšovat cenu objednávky. Přece kdo by si do košíku nepřihodil ještě nějaké zboží, když ví, že mu chybí pár stovek, aby mohl uplatnit kupón s vyšší slevou? Prohlédněte si kódy slevových kupónů Kasa.cz a inspirujte se při promýšlení vlastních slev.
Druhým prodejcem, kterému slevové kupóny pomohly nastartovat byznys a stát se jedním z největších poskytovatelů hostingů v České republice, je Wedos. Patrně není lepšího příkladu na českém internetu jak využívat slevové kupóny pro získávání nových zákazníků a vytvořit si s jejich pomocí dominantní postavení v dosti konkurenčním prostředí. Wedos využívá vysoké slevy k akvizici nových zákazníků a jak je na zvyšujícím počtu zákazníků vidět, tak mu to funguje moc dobře. Pokud i vy nabízíte službu, u které můžete nabízet vysoké slevy a chcete se inspirovat cizími úspěchy nebo pouze potřebujete kvalitní hosting za výhodnou cenu, tak si prohlédněte aktuální slevy Wedos.
Na Českém internetu je mnoho webů zabývající se propagací slevových kupónů a akcí, jedním z takových je i web Kupono.cz. Mnohdy si vás provozovatelé těchto webů najdou sami, stačí si založit affiliate program a oni se o vás časem dozví a pokusí se domluvit na nějaké slevě pro své návštěvníky.
Tento článek/rozhovor vyšel před 9 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Před 4 dny
Před 1 týdnem
Před 2 týdny
Před 3 týdny
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |