Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Kdo ovládá dnešní svět? Kdo určuje jeho směr a tempo? Jsou to vědci, vynálezci, političtí představitelé, bankéři, nebo někdo jiný? Ne, je to reklama a marketing v jedné síle, která hýbe touto zeměkoulí…
Reklama je dnes všude kolem nás. Nedá se přehlédnout, je neúprosná. Reklamní billboardy, televizní šoty, znělky v rádiích a mnoho dalšího. Reklama se za poslední roky stala nedílnou součástí našich životů, na internetu tomu není jinak. Pomalu si na ni však zvykáme, mnohdy ji dokonce ignorujeme a vytváříme si jakési imunitní systémy vůči bannerům, ikonkám a dalším reklamním prvkům. Když se v televizi přeruší námi sledovaný film a objeví se reklama, přepneme na jiný kanál, nebo na chvíli odejdeme…
To je však impulzem pro marketéry, aby vymysleli nové způsoby, jak upoutat pozornost návštěvníků webových stránek. To je mnohdy velice těžké a firmy se snaží vymyslet něco, co přivede na jejich stránky davy návštěvníků, a nepovede se jim to přehlédnout. Co dokáže jejich produkt co nejlépe prezentovat a diváky přinutit jej vyzkoušet. Správná reklama by měla být zábavná, trefná, jasně viditelná a třeba by mohla nabízet nějaký zajímavý efekt, například změnu banneru po najetí myší nebo odkrytí nových částí reklamy. V televizi a v rádiích se zase může použít vtipná básnička, chytlavá melodie, zajímavá scénka a podobně.
S tím vším souvisí i guerilla marketing. Ten spočívá v tom, že si člověk sledující reklamu snadno zapamatuje její obsah a jinými slovy se mu „vryje do hlavy“. Pokud se mu bude líbit, může ji sdílet svým přátelům na sociálních sítích, nebo o něm někde někomu povědět. V poslední době jsme byli svědky mnoha podobných reklam, například Vojta Kotek coby trenér fitness a jeho tablety, reklama na Kofolu a v něm sex učitelky se žákem a další.
Inzerce | Chci tu být také
Historie reklamy je velice dlouhá. Existuje vlastně odpradávna a má obrovskou budoucnost. Právě díky ní jsme spojeni se světem, byť si to možná ani neuvědomujeme. Jsme informováni o zajímavých věcech a můžeme používat informační prostředky, které jsou díky ní živy.
Tento článek/rozhovor vyšel před 13 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Tento článek je komerčním sdělením našeho inzerenta. Redakce proto za jeho obsah a informace a nabídky v něm uvedené nijak neodpovídá.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Před 3 dny
Před 5 dny
Před 1 týdnem