Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Zcela nový projekt „unpaid.support“ vznikl jako možná prevence před vytvářením platební neschopnosti podnikatelů, pro ochranu jejich nákladů a času před jinými neplatícími podnikateli, kteří za své objednané služby/zboží „zapomněli“ zaplatit. Projekt byl spuštěn v těchto dnech a nasazen v několika zemích Evropy. Každý věřitel může tento systém používat zcela bezplatně pro zveřejnění svých dlužníků, dokonce si může vložit „iframe“ kód svých dlužníků na vlastní webstránku. Přidáním dlužníka do projektu „unpaid.support“ tak upozorní jiných na insolventnost firmy, která v této chvíli nedokáže plnit finanční závazky.
Každý může mít dočasný problém s překlenutím nedostatečného cashflow ve firmě. Nicméně objednání si služby/zboží od „kolegy“ podnikatele s vědomím, že není na to ve firmě dostatečný cashflow, způsobuje řetězovou reakci platební neschopnosti. Hromadění pohledávek po splatnosti může firmě způsobit nemalé problémy. Je třeba, aby si každý podnikatel uvědomoval, že jeho obchodní partner nebo dodavatel není banka, kde si může bezúročně pomoci v případě potřeby. Nevyplacením faktury si nemůže takovýmto způsobem vytvářet jakýsi „úvěrový rámec“ a neřešit daný – SVŮJ problém.
Idea projektu není ničit obchodní partnerství a nahlašovat faktury 2 dny po splatnosti, i když taková situace může nastat v individuálních případech, ovšem to už je postoj věřitele, jak vyhodnotí svůj aktuální stav. Směrování projektu je spíše upozornit na ty podnikatele, kteří si vesele nakupují a neplatí, a pokud jim dodavatel odmítne při další objednávce vydat zboží pro nesplacené faktury, jdou o bránu dál a pokračují s nákupy „na splatnost“ někde jinde – pěkný příklad je naše stavebnictví , kde už se to stává národním sportem. Také v případech, kdy se někdo tají a nezvedá telefony několik týdnů bez vysvětlení. Právě pro tyto případy jsme tento projekt ve firmě začali řešit. Protože k takovým případům by již nemuselo docházet a podnikatel by si mohl ušetřit spoustu nervů i peněz, pokud by si předem věděl ověřit, jakou platební morálku má jeho nový odběratel, který žádá zboží na splatnost.
Přidat fakturu do projektu nestojí nic, jen pár minut času. Ale ten pocit úlevy je někdy k nezaplacení… ;-) a možná pomůžete někomu jinému vyhnout se podobným problémům. Paradoxně můžete nevědomky takto pomoct i přímo svému obchodnímu partnerovi, který díky tomu, že nedal neplatiči fakturu na splatnost, ušetřil si několik problémů – tedy nemá problém s chybějícími penězi za nezaplacené faktury a může bez problémů vyplatit právě Vaši fakturu řádně a včas.
Inzerce | Chci tu být také
Nezveřejňujeme profily dlužníků na sociálních sítích, žádné SEO indexace, které zůstávají na webu měsíce poté, co dlužník fakturu vyplatil. Dlužník obdrží upomínku e-mailem, na kterou umí reagovat (v případě, že jde o nějakou fiktivní fakturu, která by ho nějak poškozovala, může se na nás kdykoliv obrátit a my to budeme promptně řešit se zadavatelem a víme takového „spekulanta“ okamžitě v systému blokovat). Seznam dlužníků není volně přístupný, pro vyhledání je třeba uvést IČ nebo název firmy a výpis je zpoplatněn symbolickým poplatkem.
Paradoxně každý podnikatel může mít dočasný problém s cashflow ve firmě. Nicméně je rozdíl, pokud se zatajuje a zneužívá důvěru obchodního partnera, nebo se postaví k problému, informuje dodavatele a přijde s řešením – postupným splácením, barterem nebo jinou dohodou, která bude prospěšná pro obě strany.
Je to náš agenturní projekt. Bereme ho osobně a věnujeme se mu přímo z vedení firmy G.N.T. Business Services – Robert Škrab a Mária Kasenčáková. Samozřejmě, vyvíjel ho náš skvělý programátorský tým.
Projekt „UNPAID.SUPPORT“, tedy NevyplacenaFaktura.cz pro Českou republiku vznikl po problémech s platbami, kterým se nevyhnula ani naše firma. Při každém byznys setkání, na každé konferenci jsme slyšeli jen stížnosti s neplacením faktur. Nedokázal jsem pochopit, jak je možné, že si někdo záměrně objedná službu nebo zboží, i když už dopředu ví, že ji není schopen zaplatit a ani ji nehodlá zaplatit. Takového podnikatele je třeba někde nahlásit, aby už nikdy nedostal fakturu na splatnost. Ale kde? Nic podobného jsem na trhu nenašel. Existovaly databáze, ale pouze pro neplacení daní či pojistného, což však neodráží reálné fungování firmy při splácení faktur. Tak jsme viděli příležitost, že takový projekt by časem mohl pomoci vyhnout se řetězové reakci s nevyplacenými fakturami a národním sportem jménemDruhotná platební neschopnost.
Diskutabilní byla celá logika aplikace, jakým způsobem budeme párovat dlužníky a faktury samotné. Bylo třeba vyřešit stovky otázek a to i z pohledu uživatelského hlediska – postavíme to pouze na ČR / SR kde je tato problematika nejaktuálnější? Měli jsme spoustu sezení s našimi obchodními partnery, dělali jsme průzkumy zejména v zahraničí – Německo a Rakousko. Nakonec vyhrála myšlenka jednoho společného registru a různé lokální frontend aplikace v daných zemích, aby si mohl leckdo v jakékoli zemi ověřit i mezinárodní obchodní vztahy a svého zahraničního obchodního partnera. Také každý startup musí vědět na sebe i vydělat, proto aplikace měla několik byznys plánů, dokud se ujednotila myšlenka výdělků pro její fungování a budování marketingu. Určitě jsme nechtěli nijak zatížit věřitele, kteří sami bojují s nevyplacenými fakturami a na kterých je prakticky tento projekt postaven.
NevyplacenaFaktura.cz – Jednoduché ověření B2B plateb a nevyplacených faktur.
Tento článek/rozhovor vyšel před 10 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Tento článek je komerčním sdělením našeho inzerenta. Redakce proto za jeho obsah a informace a nabídky v něm uvedené nijak neodpovídá.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |