Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Velmi zajímavá informace zazněla při videorozhovoru s Johnem Muellerem z Googlu. Titulek stránky není kritickým faktorem pro hodnocení stránky.
Spousta webmasterů přikládá meta tagu title zásadní význam (a spousta SEO specialistů jim to i doporučuje). Tento tag je důležitý, ale možná z trochu jiného důvodu, než si mnozí myslí.
John Mueller prohlásil, že to není o vyplňování klíčových slov do titulku a čekání, že to bude fungovat. Dokonce dodal, že se Google snaží rozlišovat titulky, které jsou zahlcené klíčovými slovy, protože to ve výsledcích vyhledávání nevytváří správný uživatelský zážitek.
Místo titulku by se tvůrci webů měli zaměřit na obsah stránky, který je zásadním faktorem hodnocení Google.
Inzerce | Chci tu být také
Ze slov Muellera vyplývají hlavně 3 věci:
Přiznám se, že vliv titulku na pozice v Googlu testuji i já. Již několikrát se mi potvrdilo, že se velmi vysoko ve vyhledávání zobrazily i stránky, které s titulkem vůbec nijak nepracovaly – nejčastěji to byl zkopírovaný velmi dlouhý nadpis apod.
Pozornost bychom měli věnovat hlavně tomu, aby uživatele zrovna náš výsledek zaujal, aby na něj chtěli kliknout a aby jim dodal to, co slíbil. Opět je to o tom, že se SEO už není tak exaktní jako dříve – nestačí někam nasekat klíčová slova a těšit se na první pozice. Důležitá je práce se samotným uživatelem.
Zdroj: seroundtable.com/, Twitter
Tento článek/rozhovor vyšel před 9 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 5 dny
Před 1 týdnem
Před 1 týdnem