Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
V minulém článku jste se dozvěděli, jak máte optimalizovat doménu a ve zdrojovém kódu názvy a popisy. V tomto článku se dozvíte, na co vám bude sloužit XML sitemap a jak by měla vypadat URL na vašich stránkách. Tyto kroky vám pomohou, aby se vaše stránky zobrazovaly na lepších pozicích ve vyhledávačích, hlavně ve vyhledávači Google.
Pro návštěvníky vaší webové stránky má navigace velký význam. Návštěvník se může díky ní lépe orientovat na stránce a jednoduše najde to, co hledá. Pro vyhledávač je navigace také podstatná. Díky ní mnohem lépe pochopí, co se na stránce nachází a kde má co hledat, proto umí Google poskytovat uživatelům kvalitnější výsledky.
HTML Sitemap je dobrý pro návštěvníky stránky. Díky HTML budou mít přehled, jak je stránka rozdělena, co mají kde hledat. Naopak XML Sitemap slouží pro vyhledávače. Proto je podstatné, aby byla navigace jednoduchá a hlavně relevantní jednotlivým obsahům kategorií. Abyste seznámili vyhledávač Google o stavbě své stránky, můžete jej vložit v tomto tvaru:
Inzerce | Chci tu být také
https://www.google.com/webmasters/tools/ping?sitemap=URLsitemapy (i s http://)
Pokud si nevíte rady s vytvořením XML Sitemap, použijte nástroj od Google:
http://code.google.com/p/googlesitemapgenerator/
Dobrou navigaci můžete využít i pro strukturu URL. Pokud budete používat správnou strukturu URL, bude to mít velký vliv na zobrazování výsledků vyhledávání. Kromě toho se také návštěvníci budou umět lépe orientovat na vaší stránce. Čím bude URL jednodušší a jasnější, tím to přinese lepší výsledky.
Může to vypadat například takhle:
https://rostecky.cz/linkbuilding-diskuze-poradny-linkovaci-sluzby-t2961
Ve výsledcích vyhledávání se zobrazuje celá URL, proto je třeba ji optimalizovat tak, aby přinesla užitek. Podstatné je, abyste do ní zahrnuli klíčová slova.
Shrnutí:
- Ve struktuře URL používejte klíčová slova
- URL by měla být jasná, zbavte se dlouhých odkazů, z nichž není jasné, co se na stránce nachází
- Podstránky a kategorie jasně označte mladypodnikatel.cz/rozhovory
Tento článek/rozhovor vyšel před 13 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Student oboru Finance, bankovnictví a investování na Ekonomické fakultě Technické univerzity v Košicích. Mladý podnikatel, který rozjíždí svou činnost.
Před 1 týdnem