Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Získat rozhovor s Filipem Podstavcem není jednoduché. Je totiž často na cestách a vedle linkbuildingu se věnuje i svému startupu Marketing Miner. Nakonec se to ale přeci jen povedlo a vznikl rozhovor, který by si měl pustit každý, kdo se zajímá o online marketing.
Začali jsme cestováním. To jsme nemohli vynechat. Filip totiž nabyl zajímavé zkušenosti z cizích zemí a dokáže srovnat jejich zvyky s těmi našemi. Hodně lidí mi v minulosti řeklo, že cestování změnilo jejich pohled na podnikání i život obecně, a tak jsem se nemohl zeptat Filipa, zda se něco takového stalo i u něj.
Pak jsme se ale pustili do linkbuildingu a Filip začal bez okolků střílet i do vlastních řad: „V Česku bys napočítal na jedné ruce počet linkbuilderů, kteří ti dokáží pomoct a odhadovat dopady své práce.“ S jakou přesností to linkbuildeři dokáží? A k čemu se Filip v rámci vyhodnocování své práce nepokrytecky přiznal? I na to došla řeč.
Ta došla i na samotné klienty. „Většinou, když přijdeš ke klientovi, tak má o linkbuildingu zkreslenou představu, a je tu velká část trhu, která mu ji dokáže plnit,“ postěžoval si Filip, který se z čistě exekutivní pozice v rámci linkbuildingu přesouvá k mentorství: „Firmy většinou linkbuilding dělají, jen o tom neví. Už i definice linkbuildera je v Česku trošičku pokroucená.“
Inzerce | Chci tu být také
Hledali jsme si i příležitosti pro linkbuilding, které české firmy dosud neobjevily. „U nás je to strašně přehlížený téma, přitom s obrovskou budoucností,“ představil Filip jednu z nich a kromě příležitostí pro české firmy srovnal i přístup tuzemských linkbuilderů s těmi v Americe a v Asii.
Naše debata byla tak zajímavá, že jsme se vůbec nedostali k poslednímu tématu, které jsme měli naplánované. Tím byl Filipův startup Marketing Miner. Domluvili jsme se ale, že pro vás připravíme samostatné video a odkryjeme v něm úspěchy i faily, kterých Filip zatím dosáhl.
Máme tu pro vás několik dalších videí a článků, která určitě oceníte:
Tento článek/rozhovor vyšel před 8 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Dnes
Předevčírem