Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Agentura eVisions se nedávno vydala do Berlína, kde pro vás mimo jiné natočila i další díl Novinek z Onlajnu. V rámci sociálních sítí se těšte na velké ohlédnutí za rokem 2018, v PPC na odhalení nových metrik a aktualizací a pozadu nezůstane ani SEO, které tentokrát potěší hlavně vývojáře a cestovatele. To vše doplní zajímavé německé studie a Braniborská brána v pozadí.
Sociální sítě za sebou mají výživný rok. Facebook přišel s novým algoritmem, Instagram spustil vlastní kanál IGTV, ephemeral content trhal rekordy, Twitter se vrátil k chronologickému feedu… a to zdaleka nejsme u konce. Je ale nejvyšší čas myslet na to, co nás na sociálních sítích čeká a nemine v příštím roce. Detailní článek o trendech na sociálních sítích v roce 2019 od Diany Zadákové si můžete přečíst našem blogu. Získáte v něm spoustu praktických tipů a odkazů na užitečné zdroje, takže určitě doporučujeme se čtením neotálet.
Instagram testuje nové možnosti, jak propagovat příspěvky ve Stories, a to v rámci reklamy Promote for Stories. Ta umožní propagovat Stories napřímo, aniž byste museli vytvářet reklamu se stejným obsahem. V praxi se vám v nabídce Stories zobrazí další možnost “Promote”. Následně si vyberete, jestli budete směrovat uživatele na web, nebo na instagramový profil.
Nový reklamní formát Pinterestu Carousel umožní inzerentům zahrnout až 5 obrázků do jedné reklamy. Nové Carousel piny budou vypadat podobně jako piny standardní, s rozdílem, že pod nimi budou vyobrazené šedé puntíky. Každý obrázek v Carouselu přitom bude moci být jiný, obsahovat jiný titulek, popisek a vést na různé landing pages.
Na přelomu podzimu zaznamenala profesní a údajně nejpodceňovanější síť LinkedIn více než 575 milionů uživatelů a současně také rekordní nárůst v engagementu. Ten se dle informací z Microsoftu zvýšil o 34 %. Jen v ČR je na této síti registrováno více jak 1 milion členů. Tak na co čekáte, už jste na LinkedInu?
Facebook testuje ve svých reklamách video ankety, díky nimž dokážete do reklam přidat video hlasování. Funkce má za cíl zvýšit atraktivitu reklam a podpořit reakce uživatelů.
Google spustil nový nástroj, který pomůže všem vývojářům s tvorbou webu. Nástroj funguje tak, že po zadání URL vašeho webu vám Google řekne, jak si váš web vede v SEO a co je potřeba vylepšit.
Nová verze vyhledávání hotelů na Googlu se týká už i desktopů. Vyhledávání nyní probíhá podobně jako na Bookingu nebo Trivagu.
Služba Google Lens, o které jsme vás už párkrát informovali, bude nově přístupná i ve vyhledávači, zatím však jen na mobilních zařízeních. A jak služba funguje? Když například na obrázku obývacího pokoje označíte křeslo, Google vám najde všechny obrázky tomuto křeslu podobné.
Studie agentury Digital Value Excellence prokázala, že 4 z 5 Němců hledají vánoční dárky na Amazonu. Když totiž Němec hledá vánoční dárky online, z 82 % začne hledat na Amazonu a ze 72 % na Amazonu nakonec nakoupí. Zajímavý je i fakt, že dnes nakupuje offline jen 6 % německé populace.
Další nová studie ukazuje, že pro B2B odvětví není Facebook v Německu zcela vhodným kanálem. V Německu ho používá 65 % společností, což je o 5 % méně než minulý rok, jelikož upřednostňují spíše profesní sítě typu LinkedIn nebo Xing.
Kromě e-shopu Zalando do Čech letos expandoval také e-shop About You, a to za doprovodu velké mediální pozornosti. Tu na sebe strhnul jednak masivním marketingem a jednak stížnostmi na opožděné dodání objednávek a neprofesionální jednání. Jak se expanze německého e-shopu plánuje a co obnáší? To vám prozradíme v exkluzivním rozhovoru s About You, na který se můžete v brzké době těšit.
Pokud děláte SEO pro německé klienty, používejte raději výhradně německé nástroje, ideálně Sistrix a Ryte. Sistrix je skvělý zejména v tom, že v rámci visibility indexu vám na základě počtu klíčových slov ukáže vaše největší konkurenty. Nástroj Ryte je více zaměřený na technické on page SEO a kromě toho, že odhalí chyby, vám je i odůvodní. Oba nástroje doporučujeme používat zároveň.
Google v září oznámil, že opět rozšiřuje dosah přesné shody o slova, která mají stejný význam. Těžko ji ale můžeme nazývat přesnou. Pokud máte nápad na přejmenování přesné shody, podělte se o něj v rámci contestového formuláře Search Engine Landu.
Na Googlu jsme se dočkali 4 nových metrik týkajících se pozic, na nichž se zobrazují reklamy. Pokud se skupina reklam zobrazí až pod organickými výsledky, můžete na svém účtu vidět 1. pozici, i když na celé stránce jste třeba až na 11. pozici. Nové metriky slibují lepší rozklíčování pozic nad a pod organickými výsledky.
Stejně tak Sklik přišel s aktualizací, tentokrát týkající se fungování frázové shody. Pokud jste doposud zadali klíčové slovo s diakritikou, nezobrazili jste se na dotaz bez diakritiky. To se nyní ale změnilo a háčky a čárky už nehrají roli.
Tento článek/rozhovor vyšel před 5 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
eVisions Advertising je marketingová agentura poskytující kompletní služby v oblasti internetové reklamy.
Před 6 roky
Před 7 roky
Před 7 roky
Před 7 roky
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |