Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Markeťáci z eVisions vám v dalším díle Novinek z Onlajnu opět ještě za čerstva odhalí, co hýbe světem online marketingu. Těšte se na novinky týkající se nového algoritmu Seznamu, reklamy na Instagramu či v Skliku, ale i přechodu na HTTPS.
Zajímá vás, jak si vede česká e-commerce? Pak se podívejte na www.ceska-ecommerce.cz , kde najdete aktualizované real time statistiky o tržbách, nejoblíbenějších segmentech, způsobech dopravy, ale i o tom, zda nakupují více muži nebo ženy. Do statistik se pak hlouběji ponoříte na blogu eVisions s Infografikou týkající se mobilní návštěvnosti.
Sklik koncem tohoto roku představil nový formát reklamy: reklamu kombinovanou.
V rámci obsahové sítě si tak navolíte různé obrázky, loga, různě dlouhé titulky či popisky. Seznam poté dle rozměrů konkrétní reklamní plochy vyhodnotí, jak jednotlivé prvky poskládá.
Inzerce | Chci tu být také
Od 15. února začal Google Chrome blokovat některé druhy reklam. U desktopů tam spadají především vyskakovací okna, automaticky přehrávaná videa se zvukem nebo překrývající se okna s odpočtem. Mobilům pak vadí zejména bannery zabírající přes 30 % velikosti stránky nebo animované reklamy. Tento typ reklamy ze svého webu pomocí AdBlockeru klidně odstraňte, akorát jej zpomaluje.
Pokud jste stále nepřešli z internetového protokolu HTTP na HTTPS, učiňte tak co nejdříve, protože jako majitel e-shopu tím chráníte komunikaci se zákazníkem. Jestliže váš web do července 2018 nepoběží na HTTPS, Google Chrome jej označí jako nezabezpečený.
Seznam přichází s aktualizací algoritmu, od níž si slibuje vyšší relevanci výsledků vyhledávání vzhledem ke hledanému výrazu. V případě, že to dává smysl, vám pak vrátí více výsledků z jedné domény. Individuální výsledky vyhledávání a jednotlivých výrazů si vyzkoušejte na hledani.sbeta.cz.
V Německu se nyní vše točí okolo sestavování nové koalice CDU/CSU a SPD, a ačkoliv je e-commerce a digitální infrastruktura země ožehavým tématem, Němci se slibovaného ministerstva pro digitalizaci ještě nedočkají. Budoucí vládní koalice již nyní čelí velké kritice, že v kontextu Evropské unie Německo v digitalizaci zaostává.
Bouřlivá debata ohledně zákonu o odstraňování nezákonného obsahu ze sociálních sítích stále pokračuje. Německá kancléřka, Angela Merkel, zákon sice nadále obhajuje, nicméně už teď připouští jeho výraznější změny.
Spekuluje se rovněž o zákazu zasílání léků na předpis přes dopravní společnosti. Ačkoliv online lékárny byly v Německu na strmém vzestupu, po oznámení tohoto návrhu ztratily akcie internetových lékáren velkou část své hodnoty.
Instagram představil nový reklamní formát, tzv. Collection Ads, v němž dochází ke spojení videa a katalogu produktů. Budete si tak moci vybrat z většího množství zboží, přestože finální nákup bez opuštění aplikace Instagram prozatím neuskutečníte.
Nový typ Instagramové reklamy ve stories zvaný Carousel vám umožní dát až 3 příběhy vedle sebe. Kromě Instagramu, Facebooku nebo Pinterestu však existují další sociální sítě, na kterých byste rozhodně měli být vidět. Které to jsou? To se dozvíte v článku, který pro vás připravil Social Media Specialist Dominik Hlubina.
Pinterest slaví 1 rok od spuštění vyhledávací funkce Pinterest Lens, která vám na základě vlastního snímku nalezne obdobné obrázky. Každý den proběhne přes Lens více než 600 milionů vyhledávání, což jen svědčí o její rostoucí popularitě.
ICO znamená anglicky initial coin offering, tedy veřejná nabídka digitální měny. Facebook však hodlá proces identifikace a potlačování klamavé reklamy zdokonalovat a postupně zavede výjimky pro seriózní firmy obchodující s kryptoměnou.
Věděli jste, že chatboti na Facebooku čerpají inspiraci z filmových scénářů? Z důvodů uživatelských stížností na jejich neopravdovost Facebook jazyk chatbotů zlepšuje, a to za pomocí platformy Amazon Mechanical Turk, čímž by rád docílil chatbotů s osobností.
Analýza 100 milionů facebookových videí provedená společností BuzzSumo nám říká, že nejžádanějšími tématy zůstává jídlo, krása, móda a zvířata a nejsledovanějšími pak videa o délce 60 až 90 sekund. Zaměřte se i na live videa, jimž uživatelé věnují v průměru až 15 minut pozornosti, přičemž obdrží až o 25 % více komentářů než standardní videa.
Tip: Vyhněte se ve videích příliš dlouhé úvodnímu textu a dostaňte se ihned k pointě.
Na závěr bychom vás za celý tým eVisions chtěli pozvat na E-shop summit & expo, který se uskuteční 16.-17. března 2018, a kde vás u našeho stánku moc rádi uvidíme. ☺
Tento článek/rozhovor vyšel před 6 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
eVisions Advertising je marketingová agentura poskytující kompletní služby v oblasti internetové reklamy.
Před 7 roky
Před 7 roky
Před 8 roky
Před 2 dny
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |