Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Marketingová agentura eVisions.cz pro vás připravila další souhrn toho nejzajímavějšího z onlajnu.
Srovnávač Zboží.cz oznámil, že zavádí bannerovou inzerci, a to jak v mobilním, tak v desktopovém provedení. A to není vše – ve Zboží.cz si dokonce můžete vybrat, kam banner umístíte, tzn. i konkrétní kategorii, ve které chcete inzerovat. Tyto bannery mají výborné CTR i skvělý konverzní poměr, a to právě proto, že uživatel vidí reklamu na produkty, které chce zrovna koupit.
AdWords Editor 12 vám kromě vzdušnějšího designu nabízí větší variabilitu a volnější ruce pro vaše „custom rules“, tj. pro pravidla, která si sami tvoříte. Můžete samozřejmě vycházet z Google Best Practices, které vám nabízí a které vám říkají, jestli jste na něco zapomněli a zda chcete reklamu takto opravdu odeslat. Pokud jste si AdWords Editor ještě neaktualizovali, rozhodně to udělejte.
Facebook spouští reklamy v Messengeru pro začátek v podobě formátu Direct Response a v podobě jednoduchých obrázků. Uživatelé uvidí reklamy na hlavní stránce této mobilní aplikace. Při prokliku budou zavedeni na místo, které určíte, tedy buď na webovou stránku nebo na konverzace v Messengeru. Protože Messenger využívá více než 1,2 miliard lidí po celém světě, je spuštění reklam v aplikaci logickým krokem.
Inzerce | Chci tu být také
Facebook umožní zacílit reklamu na všechny členy domácnosti. Při nastavování reklam na Facebooku vám bude nově nabídnuta možnost aktivovat prvek Household Audience, který umožňuje oslovit všechny členy domácnosti. Tuto funkcionalitu ocení především všechny firmy nabízející produkt, o kterém rodina rozhoduje společně. Tedy například cestovní kanceláře inzerující dovolené.
Instagram testuje nový Paid Partnership With, který bude informovat o vztazích mezi influencerem a firmou. Nový nástroj umožní uživateli snadno a rychle označit firmu se kterou spolupracuje. Testovací verze štítků o placeném partnerství se bude objevovat v příspěvcích i ve stories. Tento nástroj plní dvě základní funkce:
Snapchat umožní sdílet odkazy na webové stránky. Odkaz ke snapům budou moci přidávat značky i běžní uživatelé. Snapchat je tak o krok napřed oproti Instagramu, který odkazy má jen v bio nebo příbězích u firemních účtu s více než 10 tisíci fanoušků. Jsme zvědaví na další vývoj konkurenčního boje sociálních gigantů.
Instagram ale ani v létě nezahálí, při tvorbě publika si můžete zvolit zpětné cílení na video, lead a business profily. Pro firmy je to opět krok dopředu, protože budou mít větší možnost přilákat nové, ale relevantní zákazníky.
Institut Reuters při Oxfordské univerzitě vydal pro tento rok Digital News Report, kam zahrnul i Českou republiku. Do průzkumu se zapojilo 2 000 Čechů z celkem 70 000 dotazovaných z 36 zemí. Nejčtenějšími online médii jsou Seznam.cz, Idnes.cz, Novinky.cz, Aktuálně.cz a Česká televize. Online noviny má předplacené 8 % populace a až 23 % dotazovaných používá AdBlock. Oproti ostatním zemím v oblasti médií více dominuje desktop oproti smartphonům. Osobní počítače tak využívá 72 % dotazovaných v porovnání se 40 % využívajícími smartphone. Nejvyužívanějšími sociálními sítěmi i nadále zůstávají Facebook a YouTube. Co se týče chatu, převažuje Messenger a WhatsApp.
Pokud využíváte vyhledávač Seznam, jistě jste si všimli rozšířené nabídky článků z prostředí českého internetu. Seznam vám nyní nabídne nekonečný soupis článků. Díky tomu se na pravé straně webu uvolnil prostor pro nový reklamní formát o rozměrech 300×600, který nyní můžete využít.
Další novinka se týká také Seznamu. Seznam minulý měsíc vypustil aktualizace svého prohlížeče, který přináší řadu nových funkcí. Jak v desktopové, tak také v mobilní verzi. Nejpodstatnější je to, že se Seznam zaměřil na rychlost prohlížeče. A ten je nyní 2× rychlejší než předchozí verze. Kromě toho Seznam spolupracuje s bankami na ochraně uživatelů před podvodnými stránkami.
Podle americké společnosti Walker Sands 1 z 5 zákazníků ve Spojených státech v minulém roce využil k objednávce Amazon Echo nebo jiný hlasový systém. Podle studie bude význam hlasového vyhledávání stoupat a v následujících letech hodlá hlasové vyhledávání v rámci objednávacího procesu využít daleko větší množství lidí. U nás zatím hlasové vyhledávání není takovým trendem jako ve Spojených státech, ale najdou se i výjimky. Například český obchod Kolonial.cz. Ten minulý měsíc implementoval hlasového asistenta do vyhledávání na svých webových stránkách. My tomuto určitě fandíme a dáváme rozhodně palec nahoru.
Společnost Google se snaží zrychlit práci ve svém analytické nástroji Google Analytics. Představili novou funkci, která má analytikům usnadnit práci. Do vyhledávacího boxu stačí napsat krátký dotaz, například: “jaké jsou příjmy za minulý měsíc”, a Google vám automaticky ukáže odpověď na tento dotaz i s případným grafem.
Tento článek/rozhovor vyšel před 7 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
eVisions Advertising je marketingová agentura poskytující kompletní služby v oblasti internetové reklamy.
Před 7 roky
Před 7 roky
Před 7 roky
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |