Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Je to tu! Mediální tým online marketingové agentury eVisions si pro vás připravil další porci oborových novinek. Tentokrát vám odhalí jak a proč využívat službu Google Lens spolu se spoustou dalších užitečných vychytávek, které nám přichystal Instagram, Facebook, ale také Sklik.
Instagram umožní podpořit reklamou i organické příspěvky, avšak týká se to pouze firemních profilů. Jakmile reklamu spustíte, veškeré interakce, tzn. lajky, sdílení, komentáře, se objeví u originálního organického postu. Reklamu bude možné vytvářet v Power Editoru i v Ads Manageru s možností optimalizace na cíle jako brand awareness, post engagement, reach a video views.
Pokud vás dříve nějaký příspěvek na Instagramu zaujal, museli jste si udělat jeho screenshot, abyste jej mohli sdílet. Nyní ale Instagram umožňuje sdílet příspěvky z feedu přímo do Instagram Stories. Jak na to? jednoduše klikněte na ikonu papírového letadla u příspěvku, který chcete sdílet, a zvolte možnost “Přidat do příběhu příspěvek”.
Instagram přidává v rámci nových nástrojů u obchodních profilů call-to-action tlačítka, zejména pak u přímých zpráv. Důležité zprávy nebo zprávy, ke kterým se chcete vrátit později, si můžete označit hvězdičkou a konverzaci si poté vyfiltrovat. Brzy prý přibydou i nástroje pro rychlé odpovědi zahrnující i šablony s předpřipravenou odpovědí.
Inzerce | Chci tu být také
Kde na svém business profilu najdete call-to-action tlačítko?
Stačí přejít na Úpravy profilu a poté kategorii Kontakty. Prostřednictvím akčních tlačítek si bez nutnosti opuštění Instagramu snadno rezervujete například restauraci či koupíte vstupenky.
Facebook testuje nový způsob hodnocení firemních profilů, jenž má údajně při hodnocení zohledňovat více faktorů a pracovat s bodovou stupnicí 1-10. Mimo doporučení se do hodnocení promítne například i rychlost firmy v odpovědích na soukromé zprávy.
Z důvodu lepšího vyhodnocování interakcí diváků přidává Facebook nové metriky do video analytiky. V retenčním grafu ve video přehledech nyní najdete rozdělení diváků na followery vs. ne-followery. Počty zhlédnutí videa se pak rozdělí podle toho, kdo stránku sleduje a kdo nikoliv. Další novinku představuje Zoom Chart, díky němuž zjistíte, které části videa byly pro diváky nejzajímavější.
Google spustil anglickou beta verzi nových responzivních reklam ve vyhledávání. Jejich hlavní výhodou je možnost nahrání až 15 nadpisů a 4 popisků do jedné reklamy. Google bude následně testovat jejich jednotlivé kombinace a zobrazovat ty s nejlepším výkonem. Zároveň se v jedné reklamě budou moci zobrazit až 3 nadpisy a 2 popisky najednou.
Google přišel také s novými kampaněmi v Nákupech s optimalizací pro cíl, u nichž stačí udělat prvotní nastavení a zbytek kampaně už je řízen automaticky. V jedné kampani tak máte zahrnuty reklamy ve vyhledávání, v obsahové síti, na YouTube i remarketing. Zobrazování reklam probíhá s ohledem na vámi stanovený cíl, ovšem podmínkou pro spuštění takovéto kampaně je remarketingový seznam alespoň se 100 uživateli a 20 konverzí za 45 dní v klasické kampani s Nákupy. Nové kampaně v Nákupech by se měly ve vašich účtech zobrazit během několika týdnů.
V Skliku přibyla možnost filtrovat kampaně podle jejich typu, což usnadní práci především větším inzerentům. Lze si tedy zobrazit například pouze kampaně ve vyhledávání nebo třeba v obsahové síti. Sklik prý rovněž plánuje přidat do rozhraní možnost vlastních sloupců.
Sklik také změnil geografické cílení, přičemž zrušil cílení pomocí radia a přidal cílení podle okresů. Doporučujeme proto zkontrolovat si, zdali ve svých kampaních cílíte na oblasti, na které opravdu cílit chcete.
Mimo jiné Sklik spouští kombinovanou reklamu na 100 %. Jedná se o inzeráty v obsahové síti kombinující grafické a textové prvky a automaticky se přizpůsobující prostoru, ve kterém se zobrazují.
E-shop Zalando.de, největší a velmi oblíbený německý e-shop s oblečením, se rozhodl expandovat do Česka. Vzhledem k jeho nadstandardním službám se nabízí otázka, jak se s jeho působností vypořádá jeho česká konkurence.
Facebook začal v Německu využívat možnosti inzerce pracovních pozic, takzvané Facebook Jobs. Německo je jednou z mála posledních zemí, kde Facebook Jobs doposud chybělo.
GDPR panika sice zachvátila celou Evropu včetně Německa, nicméně to je po všech stránkách natolik korektní zemí, že zákony zde byly již před 25. květnem mnohdy přísnější než ty nové, evropské.
Službu Google Asisstant v Česku zatím nelze plně využívat, ovšem Google oznámil, že během roku bude služba konečně dostupná i u nás, a to v češtině. Aplikace propojuje jak hlasové, tak i vizuální vyhledávaní a jejím hlavním cílem je ušetřit váš čas. Můžete se přes něj například objednat ke kadeřnici či si vyhledat různé produkty.
Služba Google Lens (součást aplikace Google Assistant) zase umožňuje vyhledávat vizuálně. Na konferenci I/O Google oznámil, že bude aplikace umístěna přímo v kamerovém režimu některých značek telefonů.
Lens se také dočkal tří nových updatů:
Tací, kteří mají operační systém iOS, si na funkci Lens ještě chvíli počkají, nicméně využít mohou prozatím alespoň funkci rozeznání obrázků přes Google Photos, které část Google Lens zahrnují.
Tento článek/rozhovor vyšel před 6 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
eVisions Advertising je marketingová agentura poskytující kompletní služby v oblasti internetové reklamy.
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |