Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Přes 180 lidí přijede na přelomu července a srpna do jihočeských Vodňan. Budou se zde účastnit konference E-shop víkend, kterou organizuje konzultant a majitel úspěšného e-shopu SvětBot.cz Jan Kalianko. Účastníkům slibuje 32 přednášek, 8 workshopů a 2 afterparty.
První ročník konference je určen pro majitele a zaměstnance internetových obchodů, konzultanty a agentury, které se v oboru e-commerce pohybují. Třídenní program bude navíc složen z přednášek, které si v barcampovém stylu určí sami návštěvníci, a bude rozdělen mezi 2 sály – jeden pro 130 a druhý pro 50 posluchačů.
Podobně jako na nedávném Marketing Festivalu se i zde budete moci těšit na workshopy, které si zatím připravili a svou účast na nich potvrdili například Pavel Ungr, Jan Kvasnička, Martin Šimko nebo Filip Podstavec. Brněnskému festivalu se konference nenápadně podobá i faktem, že se všichni účastníci mohou těšit na případové studie a dvě afterparty.
Vstup na konferenci bude zcela zdarma. Vše se bude odehrávat v moderním školicím centru Jihočeské univerzity a v areálu Blanice. Účastníci se budou moci ubytovat v okolních hotelích, nebo využít možnost stanování přímo v areálu, kde se konference bude odehrávat.
Inzerce | Chci tu být také
Česká e-commerce scéna příliš dobře nezná konference, které by se odehrávaly na jihu Čech. Před několika měsíci se sice v nepříliš vzdálené západočeské Plzni odehrál barcamp, na který se přihlásilo přes 300 lidí, ale jižní Čechy obdobnou konferenci ještě nehostily. Je tedy otázkou, kdo se konference vlastně zúčastní.
Vzpomeňme například na to, co nám Jiří Kolařík, organizátor Plzeňského BarCampu, prozradil v našem rozhovoru: „Vážně velkou radost jsem měl během zahájení v okamžiku, kdy se na můj dotaz ‚Kdo z vás je z Plzně a okolí?‘ přihlásilo skoro 80 % sálu.“ Co si o tom myslí Jan Kalianko?
Honzo, my Jihočeši nejsme moc na podobné konference zvyklí. Myslíš si, že E-shop víkend přitáhne dostatek účastníků?
Ač to bude možná znít trochu vychloubavě, tak už nyní je o akci takový zájem, že nemám pochyb o plném naplnění kapacit. S těmi bojujeme od začátku, nicméně na první ročník je 180 účastníků až až. Věřím, že se akce zúčastní nejen Jihočeši, ale že do našeho malého klidného městečka přivedeme i mnoho lidí z větších dálek.
Dokážeš dnes odhadnout, zda to budou lidé, co se účastní konferencí po celém Česku, nebo naopak ti, co bydlí v jižních Čechách a konferencí se tolik nezúčastňují?
Tak trochu se obávám, že díky velkému zájmu o akci budou registrace hned plné. To bude asi nahrávat ostříleným objížděčům konferencí, kteří jsou znalí a pohlídají si přesně čas registrace. Naopak ti, kteří nejsou zvyklí, si podle mě přesný čas spuštění nepohlídají a pak na ně místo nezbyde.
Nechci rozlišovat mezi lidmi, kteří jezdí a nejezdí po konferencích nebo obdobných akcích. Preferuji pravidlo, že kdo dřív přijde, ten dřív mele, tedy v tomto případě jde na konference.
Je tvojí motivací oslovit primárně lidi z jižních Čech?
Popravdě to není hlavním cílem. Neberu akci jako akci jen pro Jihočechy, nebo že bych je chtěl jakkoliv zvýhodňovat proti ostatním. E-shop víkend děláme proto, abychom pozvedli znalosti v oblasti české e-commerce a abychom ukázali českých e-shopařům, že nemusí chodit na předražené konference o ničem, ale že to jde i zadarmo a se stejnou nebo vyšší kvalitou. To je naše primární motivace – udělat pohodovou a kvalitní akci.
Co těmi předraženými konferencemi máš na mysli?
Nechtěl bych to specifikovat konkrétně, ale typově – půldenní až jednodenní konference, cena 5 000+ Kč, obsah slabý, zpravidla z velké části pro e-shop jako takový použitelných max. 20 % informací. Takové konference jsou v ČR poměrně běžné a je na čase s tím něco začít dělat.
Plzeňský BarCamp stál podle našich informací necelých 100 tisíc korun. Můžeš nám prozradit, kolik stojí tvoje konference?
To bych rád, ale zatím to nemáme přesně vyčísleno. Díky tomu, že nejsme ve velkém městě a jsme na akademické půdě, je pronájem přednáškových sálů (a i ubytování pro účastníky) za super peníze. Jen v Českých Budějovicích bychom dostali obdobně velké sály za troj až čtyřnásobek ceny. V Praze minimálně 5–8x dráž. A takto bychom mohli pokračovat.
Snažíme se vše vyřešit nějakým barterem nebo sponzorskými příspěvky. Vše potřebné máme již nyní pokryto, což mě těší. Zároveň také neděláme žádné hogo fogo – jsme realisti a s kolegou Vaškem, který na akci se mnou spolupracuje, se snažíme získat vždy nejlepší poměr cena/výkon. I proto máme luxusní prostředí za dobré peníze a taková bude celá konference.
A proč bychom na ni měli přijít? V čem bude unikátní?
Přijďte právě proto, že to bude něco originálního. Nic podobného v ČR ještě nebylo. Akce je na 3 dny (2 dny hlavního programu) a počítáme s tím, že u nás budou účastníci spát. Také počítáme s večerními posezeními, kde si budou moci účastníci dohodnout obchodní spolupráce nebo jen příjemně posedět. Nebude to tedy jako po jednodenních konferencích, kdy se většina rozprchne domů. Stejně tak i tematičnost a celé méně strojené pojetí akce nebude určitě na škodu. Myslím, že to účastníci ocení.
Magazín MladýPodnikatel.cz a naše společnost iParťák je mediálním i finančním sponzorem konference. Více o konferenci si můžete přečíst na oficiálních stránkách. Registrace na placené workshopy (včetně účasti na konferenci) začínají 18. března v 10 hodin ráno. Registrace na samotnou konferenci bez workshopů pak 1. dubna ve stejnou hodinu.
Tento článek/rozhovor vyšel před 9 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |