Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Motivace Inspirace Leadership CONference neboli MILCON je netradiční koncept konference pro podnikatele, která se uskuteční 12. června ve Zlíně. Pouze tři řečníci vystoupí v místním Kongresovém centru a podělí se o své úspěchy i pády, které provázely jejich cestou k milionovým společnostem. Zbyněk Frolík za LINET Group, Stanislav Martinec za KOMA Modular a Jaroslava Valová za SIKO koupelny.
S nápadem uspořádat takovouto konferenci přišel Jiří Jemelka, jednatel J.I.P. networking s.r.o.
Nabídka konferencí je dnes velmi pestrá. Proč jste se rozhodl nabídnout další?
Nabídka je možná pestrá, ale konferencí o podnikatelích pro podnikatele v Česku zase tolik nenajdeme, pokud vůbec. A budeme-li se bavit o tom, že každému z hostů/řečníků dáme cca. 2,5hod. času, abychom měli všichni, kteří se zúčastníme, možnost danou osobnost poznat více do hloubky – pak se obávám, že nenajdeme žádnou podobnou konferenci. A to byl i důvod, proč jsme přišli s MILCON konferencí. Nešlo mi o to, abychom nabídli 8-12 řečníků za den jak na běžícím páse. Na takových konferencích se vše probírá z mého pohledu velmi povrchně. A navíc tam často hovoří lidé, kteří sice v mnoha případech rozumí svému oboru, ale zrovna tak v mnoha dalších případech jsou to lidé, kteří nic pořádného nedokázali ani nevybudovali. My jsme chtěli přijít pokud možno s podnikatelskými „esy“, kteří vybudovali své firmy od píky a kteří se dostali ideálně nad 1 miliardu obratu.
Inzerce | Chci tu být také
Čím Vám přijdou podnikatelé s obratem nad jednu miliardu zajímaví?
Předně tím, že to, co se jim podařilo v takovém rozsahu, už asi nebude souběh několika náhod. Jinými slovy – oni ví, co dělali a co dělají a jsou ochotni to s námi sdílet. Osobně jsem přesvědčen o tom, že v životě funguje kauzalita – vztah příčiny a následku. Pokud zjistíme a budeme se bavit o tom, co dělali úspěšní podnikatelé, můžeme plus mínus některé věci a principy použít s velkým procentem pravděpodobnosti, že dostaneme plus mínus podobné výsledky.
Měli jste i jiné kritérium pro výběr řečníků, než hranici jedné miliardy?
Ano. Hovoříme o tom i v naší video pozvánce (https://www.youtube.com/watch?v=LnAPQ90JACo&t=1s) Samozřejmě to nemůžeme posoudit naprosto jednoznačně, ale chtěli jsme vybrat řečníky, kteří navzdory svému enormnímu úspěchu v podnikání tak říkajíc z toho všeho „nezblbli“. Jedna manželka/manžel, jedno auto, žádná extra velká „úchylka“ či extravagance. Prostě normální lidi. Žádné manýry hvězd či excesy. Nikdo z nás nejsme „čistý nepopsaný bílý papír“, nehledali jsme Mirky Dušíny naší doby v podnikání. Hledali a oslovovali jsme ale sympaťáky, kteří v sobě dokáží obdivuhodným způsobem kloubit obyčejné lidství a neobyčejný příběh. Dalším kritériem byl již zmíněný fakt, a to je prokazatelnost toho, že svou firmu vybudovali od nuly a že za nimi nejdou žádné skandály, podezření z trestné činnosti apod. Kritérií bylo určitě mnoho.
Chcete, aby Vaši hosté konference MILCON přišli na to, jak se stát miliardářem?
Není naší ambicí dělat z lidí miliardáře. Je ale naší ambicí inspirovat a motivovat návštěvníky konference k tomu, aby byli ještě lepší podnikatelé. Jsem přesvědčen o tom, že čím více bude dobrých a svému byť lokálnímu okolí užitečných podnikatelů, tím nám všem bude lépe. Nevím, jestli je to nejvhodnější příměr, ale je to jak s politikou. Stejně jako podnikání, ani politika úplně nejlepší pověst nemá. To neznamená, že nejsou dobří politici – lidsky, odborně. A dobrý politik dokáže způsobit mnoho dobra. Stejně tak je to dle mého názoru s dobrým podnikem, může přinášet mnoho dobrého a prospěšného. A je ve finále jedno, jestli má firmu s obratem 10mil.Kč za rok, 100mil.Kč či 1miliarda. Důležité je dle mého, aby takový podnikatel makal a sloužil na 100%, zkrátka dal ze sebe vše, co má a co může. Žít život i podnikání naplno, učit se a růst. Dávat tím pádem víc dobra, být víc prospěšný. A tuhle neskromnou ambici u nás v MILCONu určitě máme.
MILCON má podle Vás „unikátní formát“. V čem je tedy tato konference jediná svého druhu?
MILCON má několik specifik. Jednak jsou to rozhovory místo přednášek. Jednak zajedeme na hlubinu, nebudeme zůstávat na povrchu – protože za 2,5hod. už trošku toho řečníka poznáme. Z konference chceme udělat mimo jiné také zážitek. Proto budou rozhovory s řečníky prokládány fyzicky natočenými záběry z jejich života, z jejich prostředí, v němž se de facto denně pohybují. I tento prvek má zvýšit autentičnost toho, o čem si s nimi budeme povídat. Rádi bychom také nějakým způsobem zapojili do konference odkaz Tomáše Bati, proto bude celý den prostoupen krátkými vystoupeními herce, který Baťu bude ztvárňovat. A v neposlední řadě bude k dispozici i mentor, který má zkušenosti s řízením desítek malých a středních firem napříč ČR i obory, aby nám přiblížil, jak témata, o nichž budou hovořit řečníci, rezonují s realitou a podnikatelskou praxí v malých a středních firmách. A možná to nejdůležitější na závěr. Protože chceme, aby účastníci konference dostali opravdu kvalitu, zážitek a odcházeli s vysokou přidanou hodnotou, nabízíme jedinečnou garanci risk-free. Tzn., že za vstupenky nemusíte platit dopředu. Teprve po skončení konference MILCON zhodnotíte, zda jste či nejste spokojeni, resp. tedy zda za vstupenku zaplatíte či ne. Z naší strany to není žádný vabank. Jednak jsme o kvalitě konference přesvědčeni. A jednak nechceme prodávat „zajíce v pytli“, tzn. nejdříve korektně dodáme službu a teprve pak ať si každý udělá úsudek o tom, zda tomu cena odpovídá.
Jiří Jemelka je, odborník na řízení firem, prodej a leadership, expert na koučování a formování podnikatelů, manažerů a obchodníků, řečník na odborných konferencích zaměřených na podnikatelské problémy a výzvy. Má neobyčejnou schopnost pracovat na více často velmi komplikovaných projektech, využívá synergii týmové práce, je nepoučitelný v otázce důvěry lidem, neboť je přesvědčen, že pouze s lidmi dokáží firmy nejen přežít, ale především dlouhodobě prosperovat.
Autor rozhovoru, Marek Chvátal, moderátor konference MILCON (www.milcon.cz).
Tento článek vyšel před 6 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Před 1 dnem
I tak má ale dost síly pokračovat a připravovat pro vás další inspirativní obsah. Nadále už pod osobní značkou jeho autora Jirky Rosteckého. Vítejte na novém webu.
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |