Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Přinášíme druhou část seznamu tipů, kterak maximálně využít Twitter pro rozvoj svého podnikání. Nuže, pojďme bez dlouhých řečí na to:
Seznamy na Twitteru vám umožní sledovat relevantní konverzace, identifikovat různé vněšjí vlivy a odfiltrovat nežádoucí šum, takže se díky nim můžete naplno věnovat jen těm podstatným věcem. Věnujte tedy jejich sestavování patřičné úsilí.
V angličtině roztomilé „pravidlo dvou uší a jedné pusy“. V podstatě to vybízí k témuž: nejprve poslouchejte, čtěte a zkoumejte, než otevřete pusu a něco řeknete. Obzvláště v případě, že chcete vybudovat kvalitní, zaangažovanou komunitu kolem svého účtu, je toto pravidlo doslova zlaté.
Topsy.com je vyhledávací engine Twitteru, který vám umožní zjistit, zda vám někdo naslouchá a zda se o vás někdo zajímá. Můžete tak shlédnout pěkné grafy pro poslední hodinu, den či týden, a kdo se obzvláště nechává rád frustrovat, může shlédnout grafy za posledních dvacet dní, měsíc nebo celou svou existenci na Twitteru.
Inzerce | Chci tu být také
Tyto nástroje vám ukážou seznam konverzací, které se vedou o vás, vaší značce nebo dokonce vašem odvětví.
Vytvářejte obsah, který bude informativní a zábavný. Pokud stojíte u zdroje žhavých novinek z vašeho oboru, buďte tím, od koho se o nich lidé dozvědí jako první. Sledujte trendy a přidávejte komentáře, které příspěvku přidají kontext. Jestliže někdo provede zlomový výzkum, napište o něm – ale nekopírujte jej. Přidejte vlastní hodnotu, vlastní vysvětlení toho, proč je tento výzkum tak důležitý.
Používejte kombinaci stručnějích obsahů – tweetů – s náročnějšími, třeba články v blogu, abyste sami sebe pasovali na myšlenkového guru vaeho oboru.
Sdílejte ve 140 znacích, jimiž jsou omezeny příspěvky na Twitteru, statistiky, fakta a přehledy. Snažte se udržovat vaše tweety zhruba na sto znacích, abyste měli prostor pro přidání odkazů, hashtagů a také pro zvýšení pravděpodobnosti, že někdo váš tweet retweetuje. Přidávejte klíčová slova a hashtagy, aby bylo váš obsah snadné vyhledat.
Výborné nadpisy, obohacené navíc o klíčová slova, zvyšují šanci, že lidi váš příspěvek zaujme a budou pokračovat ve čtení. Věnujte tedy nadpisům a titulkům patřičnou pozornost. Mezi osvědčené triky patří třeba používání čísel (31 tipů, jak použít Twitter), slovní spojení „Jak na…“ („Jak na ovládání Twitteru), odkazování na tzv. žraloka, tedy vůdčí osobnost či značku ve vašem oboru (Co by udělal Steve Jobs?).
Přemýšlejte o tom, jak své tweety dostat k co největšímu publiku. Máte followers z druhé strany oceánu? Pak zvažte poslání tweetu v denní (či spíše noční) hodinu, která odpovídá posunu časového pásma. Zkoumejte statistiky – třeba Paretovo pravidlo o tom, že 20 % činností přináší 80 % zisku. Adresujte vaše tweety jednotlivcům použitím druhé osoby množného čísla (Proč by vás měl zajímat Twitter).
Dan Zarrella, výzkumník v oblasti sociálních médií, tvrdí, že největší šanci na retweety máte v pátek ve čtyři odpoledne. To ale zdaleka nemusí platit právě pro vás – záleží na tom, kde bydlíte, ale také na oblasti, které se věnujete. Abyste zjistili, jaký je ten „váš čas“, věnujte jisté úsilí analýzám vašich tweetů a veškeré interakce, která se kolem nich odehrává – sledujte, kdy je rozruch kolem vašich tweetů nejvěští – v jaké denní či noční hodině, v kterých dnech v týdnu? Nepřehlížejte přitom ani víkendy – někteří uživatelé Twitteru právě o víkendu zažívají největší míru aktivity. Jediným způsobem, jak tyto informace získat, je samozřejmě praktická zkouška.
Dopřejte svým uživatelům unikátní a bohatý zážitek tím, že své tweety doprovodíte obrázkem či videem. Pro nahrávání fotografií a obrázků můžete využít nástroje jako Twitpic nebo Yfrog, pokud chcete vložit video z YouTube, stačí jednoduše do tweetu zkopírovat jeho URL adresu. Zajímavý je AudioBoo, díky kterému můžete tweet obohatit audio záznamem.
Twitter sám o sobě je velmi pasivním médiem, ale je to zároveň skvělý nástroj pro rozvinutí konverazce a vzbuzení zájmu. Snažte se co nejvíce propojit Twitter s aktivnějšími, asertivnějími médii: e-mailem, LinkedIn, telefonními hovory nebo třeba setkáním naživo.
Když na Twitteru spatříte příspěvek, který považujete za hodnotný a zajímavý, retweetujte ho. To znamená, že tento příspěvek sdílíte se svou komunitou followers. Retweetování zajímavého obsahu má pro vás dvě hlavní výhody: Zaprvé, je to prostředek pro vytváření kladných vztahů s osobnostmi na Twitteru. Zadruhé, sdílením obsahu svým followers dáte najevo, že jste aktivními členy komunity.
Retweetovat je možné dvěma způsoby: buď tlačítkem u každého tweetu nebo tak, že tweet zkopírujete a přidáte k němu zkratku RT. Tento druhý způsob je sice řadou značek preferován, neboť se zdá, že tweet pochází přímo od vás, mnohými uživateli Twitteru je takové retweetování ale vnímáno jako prachsprosté kopírování a porušení etikety Twitteru.
Na rozdíl od klasického posílání tweetů se jedná o do jisté míry osobnější a soukromější formu kontaktu, navíc komunikujete přímo s daným jedincem. Můžete buď napsat komentář k již existujícímu tweetu nebo uživateli zaslat soukromou zprávu. Pamatujte, že komentář, na rozdíl od soukromé zprávy, bude viditelný i pro jiné uživatele Twitteru.
Hashtagy slouží ke kategorizaci tweetů, takže lidé, kteří se zajímají o stejná témata jako vy, budou schopni vaše tweety snáze vyhledat. Hashtag vytvoříte zadáním znaku # a hned za ním klíčového slova. Například #slevy nebo #copywriting.
Pomocí vyhledávání v horní části vašeho profilu můžete vyhledat oblíbené a funkční hashtagy s velkou mírou používání. Na tweety, spojené stejným hashtagem, se dostanete jednoduše kliknutím na hashtag v nějakém tweetu.
Používejte hashtagy pro každou akci nebo událost, které se účastníte. Pokud někde přednášíte, nebojte se umístit hashtag i na vhodné místo do vaší prezentace, aby lidé, kteří jsou na vaší přednášce přítomni, mohli hashtag ihned použít ve svých tweetech.
Pokud je to jen trochu vhodné, sdílejte obsah vašich tweetů i na jiných sociálních sítích – Facebooku nebo LinkedIn. Můžete také zkopírovat váš tweet v embedech přímo na váš blog nebo webové stránky – tuto možnost najdete kliknutím na datum v pravém horním rohu tweetu. Zde vyberte možnost „Více“, pod níž najdete embedy.
Využijte nástroje jako je Klout.com, Peerindex.com, Kred.com nebo Wefollow.com k tomu, abyste zjistili svou míru vlivu na sociálních médiích. Na vašem vlivu totiž záleží. Čím vyšší je vaše ohodnocení, tím mocnější a relevantnější jste pro ostatní uživatele sociálních sítí. Jeden z nejpopulárnějších nástrojů je Klout. Po rychlé registraci vám ukáže vaši míru vlivu na stupnici od 1 do 100.
Jste již matadorem v používání Twitteru nebo úplným začátečníkem? Ať už Twitter zkoumáte poprvé nebo jste ostříleným veteránem, některé z těchto tipů se vám budou jistě hodit…
Zdroj: http://goo.gl/OklDdn
Tento článek/rozhovor vyšel před 11 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Před 4 dny
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |