Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Marketingový přínos sociálních sítí pro podnikání a byznys je již několik let nesporným faktem a objektem čím dál většího zájmu. Nejedná se přitom pouze o sítě, primárně zaměřené na pracovní prostředí, jako je třeba LinkedIn, ale i o sítě, které byly vytvořeny za spíše, řekněme, volnočasovými účely.
K takovým sítím patří i Twitter. Ačkoliv byl původně určen spíše pro komunikaci jednotlivců, nyní začínají menší i velké podniky odhalovat jeho nemalý obchodní potenciál. Chcete říct, že vy stále ještě Twitter pro své podnikání nevyužíváte? Pak je ale načase to rychle změnit. Zde je 31 tipů, jak využít Twitter pro podnikání.
Někteří uživatelé využívají Twitter k tomu, aby tak propagovali svou značku a přilákali nové klienty. Jiní, zejména blogeři, jej využívají ke sdílení svých článků a myšlenek a sledování toho, co píší ostatní. Někdo přes Twitter sleduje nejnovější zprávy a další skupina uživatelů Twitteru zkrátka jen chce vědět, co momentálně hýbe světem jejich přátel nebo oblíbených celebrit. Ujasnění si vašeho záměru – tedy důvodu, proč na Twitteru jste – vám pomůže se rozhodnout, koho budete na Twitteru sledovat a jaký typ obsahu budete zveřejňovat.
Na Twitteru existují miliony uživatelů, kteří tweetují o každé maličkosti, která se kolem nich mihne. Obsah jejich feedu je pak nepřehledný, chaotický a vlastně dohromady o ničem. To není správná cesta. Zaměřte se na to, co jste si zvolili jako původní cíl vaší existence na Twitteru a pak se věnujte tématům, která s tím souvisejí a která vás osobně navíc zajímají a máte je rádi. Váš feed bude zajímavý a přitáhne uživatele s podobnými zájmy.
Inzerce | Chci tu být také
Jakmile jste si zvolili cíl a obsah vašeho účtu na Twitteru, je na čase se zamyslet nad tím, jak má svět Twitteru vnímat vaši značku. Chcete se zaměřit na jedno téma a přitahovat tak užší skupinu zasvěcených nebo budete tweetovat na obecnějí úrovni a o více tématech? Chcete působit spíše zábavně a neformálně, nebo si zakládáte na vysoké profesionalitě? Je vaším cílem stát se myšlenkovým leaderem nebo celebritou v oboru? Zodpovězení těchto otázek vám pomůže určit další směřování vašeho účtu a třeba také to, koho zařadit mezi sledované.
Je vaší strategií komunikace? Pokud máte v úmyslu ovlivňovat, propagovat nebo prodávat, pak by vaše strategie měla být založena na komunikaci. Chcete získat pozornost, a to uděláte nejlépe tím, že budete psát tweety, posílat zprávy a komunikovat s ostatními uživateli všemi možnými způsoby.
Je vaší strategií naslouchat? Pokud používáte Twitter k tomu, abyste sledovali zprávy, učili se, poskytovali nejlepší zákaznický servis nebo prováděli analýzy trhu, budete k tomu potřebovat notnou dávku dovedností, spojených s nasloucháním. V tom případě se budete nejprve učit, kteří uživatelé vám poskytnou takový obsah, který potřebujete, a ty pak sledovat. Také není od věci se naučit zacházet s filtry a seznamy.
V první řadě běžte na Twitter a vytvořte si tam účet. Také neuškodí malý náhled do terminologie Twitteru. Když vytvoříte příspěvek, označuje se jako tweet. Sdílení příspěvku někoho jiného je označováno jako retweet nebo RT. Pokud chcete dát někomu najevo, že se vám jeho příspěvek líbí, klikněte na hvězdičku u příspěvku – to je mimochodem dobrý způsob, jak na sebe nenápadně přilákat pozornost. Objevujte Twitter: sledujte lidi, kteří se na něm pohybují, a příspěvky, jaké tito lidé sdílejí. Buďte na Twitteru aktivní.
Tento bod je velmi podstatný. Vaše jméno bude na Twitteru často používáno – podle něj vás lidé rozeznají a také jej budou používat pro označení vás nebo vaší značky ve svých příspěvcích. Zvolte tedy jedinečné, snadno zapamatovatelné jméno, nejlépe vaše jméno nebo celý název značky. Pokud nemůžete zvolit vlastní jméno, přidejte k němu něco typického, co odpovídá náplni vašeho účtu (třeba @TomasBataObuv).
Použijte kvalitní, zajímavou fotografii vaší tváře nebo logo vaší značky. Tento obrázek se bude objevovat na vašem profilu a vedle každého vašeho příspěvku na Twitteru, proto jej vybírejte s rozmyslem. Přejete si, aby vás lidé poznali. Proto se ujistěte, že je vaše fotka ostrá a přiměřeně osvětlená a váš obličej na ní skutečně rozeznatelný. (Ovšem nemusí být, pokud si to výslovně nepřejete. Jsou i tací.) Logo vybírejte tak, aby na něm nebylo příliš mnoho textu, neboť ten se v malém formátu stane nečitelný. Nahrávejte obrázky ve formátech jpg, gif nebo PNG, maximální velikost obrázku je nastavena na 700 kB.
Použijte třeba nástroj Googlu – Keyword Planner – abyste nali klíčová slova, která charakterizují váš byznys. Nalezení klíčových slov vám umožní se na Twitteru zviditelnit a zapojit se do vaší oblasti zájmu.
Hashtag je nástroj, který využívá zvláštního znaku # a určitých slov a pomocí něhož probíhá na Twitteru vyhledávání relevantních příspěvků. Tvorba hashtagu je jednoduchá: zkrátka umístíte patřičné slovo za znak. Zkoumejte nejaktuálnější témata, příspěvky a konverzace a identifikujte jejich hashtagy. Rozhodněte se, které hashtagy budete používat. Kromě zviditelnění sebe sama vám hashtag pomůže nalézt osoby s podobnými zájmy, jaké máte vy sami.
Užitečná rada: v jednom příspěvku použijte maximálně dva hashtagy. Příliš mnoho hashtagů v jednom příspěvku může působit zahlcujícím dojmem a navíc je to chápáno jako prohřeek proti etiketě Twitteru.
Využijte vypátraná klíčová slova a chytře je zapojte do vyplňování vašeho profilu. Přidejte také základní fakta o sobě a vaší značce.
Název vašeho účtu na Twitteru (koncovku @jméno) můžete zveřejnit prakticky kdekoliv – ve vašem podpisu v e-mailech či internetových diskusích, pod vašimi články a podobně. Umožní to lidem, aby se dozvěděli, že jste na Twitteru a aby vás zde našli. Skvělý způsob, jak rozvíjet vaši fanouškovskou obec je začít s lidmi, kteří vás znají, a různými způsoby s nimi na Twitteru komunikovat.
Tyto nástroje vám umožní vyhledat na Twitteru lidi, které možná chcete sledovat nebo dokonce lidi, u nichž si přejete, aby sledovali oni vás. Nejlepším způsobem, jak dosáhnout vyššího počtu sledujících je vytvářet takový obsah, který by tyto lidi mohl zajímat, obsah zajímavý a hodnotný.
Toto pravidlo v postatě říká: „Já začnu sledovat tebe a ty (doufám) mi to oplatíš.“ Jedná se o nejčastější a nejobvyklejší způsob, jak získávat tzv. followers. Pamatujte, že váš účet má nastavený limit na to, kolik uživatelů smíte sledovat. Tento limit čítá dva tisíce uživatelů, přičemž Twitter pak poskytuje nějaká místa navíc podle speciální hodnotící škály, jejíž způsob výpočtu ovšem drží v tajnosti. V podstatě by ale měl být založen na poměru followers vůči lidem, které sami sledujete.
Pravidlo zní: „Já si dám tvůj příspěvek mezi oblíbené (ikonka hvězdičky) a ty mě za to začneš sledovat.“ Tato metoda vám pomůže získat skupinu zasvěcenějších followers díky vyhledávání tweetů, které korespondují s vašimi zájmy a relevantních klíčových slov. Poté, co najdete takový zajímavý tweet, kliknete na příslušnou ikonku a pak čekáte na odezvu – obvykle se dostaví. Tato metoda je sice časově náročnější, ale zato získáte kvalitnější, úžeji profilovanou komunitu.
Jedná se o jednoduchý princip: „Ty mě začneš sledovat a já ti něco dám.“ To něco může být vysoce specifická a žádaná informace, e-book a jiné. Každopádně se musí jednat o něco, co vaše publikum chce a ocení.
Když sledujete celebritu, automaticky se dozvídáte o všem, co na svém profilu publikuje. Twitter tuto variantu nyní značně usnadňuje tím, že vám profily celebrit nabídne ke sledování již při registraci do systému.
Pokračování příště…
Tento článek/rozhovor vyšel před 11 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Před 3 dny
Před 6 dny
Před 1 týdnem
Před 2 týdny
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |