Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Většina e-shopů nevyužívá plný potenciál zákaznické podpory. Podle zakladatele CustomerHero.cz Juraje Harkabuzíka nad ní přemýšlí pouze jako nad obranou, ačkoliv by mohly přejít i do útoku.
Zákaznická podpora totiž nemusí jen řešit problémy a dotazy zákazníků, ale může i sama aktivně prodávat, zvyšovat hodnotu objednávky a jít novým zákazníkům naproti. Často stačí i málo pro to, aby se ze zákaznické podpory stal nový zdroj příjmu firmy, který zvýší její tržby.
CustomerHero.cz je služba, která právě s tímto e-shopům pomáhá. Outsourcují na ni celou, případně jen část zákaznické podpory. V rozhovoru zjistíte více.
Inzerce | Chci tu být také
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 1 rokem
Před 2 roky
Před 2 roky
Před 3 roky
Před 3 roky